Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt jævla fantastisk at vi ikke vinner med 2-3 mål idag.

Bojan skal score på 10 av 10 på slike sjanser, i tillegg er det helt sykt hvordan Hleb surrer vekk den kjempesjansen rett etterpå.

 

I tillegg blir vi snytt for et soleklart straffespark, når Henry blir dratt ned av Boswinga, man så på reaksjonen til Chelsea-spillerne med en gang at det var straffe, og repetisjonen bekreftet det bare enda en gang. Henry ville 100% sikkert scort der, om han ikke ble revet ned.

 

Takk til Chelsea, for å gjøre sitt beste for å gjøre kampen idag til en utrolig kjedelig kamp.

De skapte ikke en eneste sjanse, om man ser bort ifra Marquez sin fatale tilbakepasning, som Drogba snappet opp.

Lenke til kommentar

Jeg vil se mer av den underholdende angrepsfotballen, vil faktigst ha Barca i finalen! Fantastisk flott å se Barca storme frem angrep på angrep, men når man får lag som ikke en gang har lyst til å prøve seg på kontringer så blir det kjedelig... Selv smålagene i primera stormer frem og jager seier! Virkelig skuffet over Chelseas innsats og holdning til det her.

Lenke til kommentar
Helt jævla fantastisk at vi ikke vinner med 2-3 mål idag.

Bojan skal score på 10 av 10 på slike sjanser, i tillegg er det helt sykt hvordan Hleb surrer vekk den kjempesjansen rett etterpå.

 

I tillegg blir vi snytt for et soleklart straffespark, når Henry blir dratt ned av Boswinga, man så på reaksjonen til Chelsea-spillerne med en gang at det var straffe, og repetisjonen bekreftet det bare enda en gang. Henry ville 100% sikkert scort der, om han ikke ble revet ned.

 

Takk til Chelsea, for å gjøre sitt beste for å gjøre kampen idag til en utrolig kjedelig kamp.

De skapte ikke en eneste sjanse, om man ser bort ifra Marquez sin fatale tilbakepasning, som Drogba snappet opp.

 

100% enig. Er ikke noe mer å legge til egentlig. Fantastisk hvordan dommeren ikke gir straffe der, DRAR han i trøya og Henry har INGENTING han kan gjøre pga. det. Skjønte det ikke i det hele tatt. Messi var forresten helt utrolig stille i dag, egentlig direkte dårlig til tider. Og Iniesta fikk det ikke helt til selvom det sikkert var han som var deres desidert beste i kveld. Xavi var egentlig herlig på pasningene i kveld, et par syke der inne! :)

 

Synd at det ikke ble seier, det kan vise seg å være utrolig viktig at Chelsea ikke slapp inn mål for deres skyld ja. Jeg syns forresten det burde vært andre gule til Ballack, det der alene ER et gult kort. Ganske stygt var det også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Vel, puyol skulle også hatt sitt andre gule i en situasjon foran mål, om jeg ikke husker helt feil.

 

Den straffesituasjonen så ser det jo faktisk ut som Henry glir. Veldig forståelig at ikke dommeren blåser, du må være ganske godt plassert for å se hva som skjer.

 

Har du sett situasjonen i reprise? Det er et soleklart straffespark. Man ser helt tydelig at Henry ikke glir, men at han blir dratt ned av Boswinga.

Dommeren står i tillegg i glimrende posisjon, og burde helt klart ha blåst straffespark i den situasjonen.

Lenke til kommentar

Jepp, soleklart var det og det er frustererende. Skulle Utd finne på å komme seg til finalen vil jeg så gjerne ikke ha reprise av finalen fra i fjor men heller en kamp mellom de to beste offensive lagene i verden: Utd og Barca. Vi er heldige som ikke møter før finalen, og håper ikke sjansen på finalen har gått. Utd har god utgangspunkt mens dere også kunne klart dere med ett mål der uten baklengs. Vi får se, det er fortsatt mulig. :)

 

EDIT: Det med Bojan syns jeg ble litt for strengt å ta på Pep, Dexter, var et greit bytte egentlig og spørs om Eto'o hadde kommet seg der siden han ikke virket så "full av innsats" i går og kan godt hende han hadde vært nærmere straffemerket når innlegget kom inn. Er rett og slett svakt av Bojan å misse der, selvom jeg skjønner at han ikke spiller så mye og var litt kald.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...