JRL Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) glimrende sjanse for hleb å overbevise meg om jeg fortsatt liker han hehe nope. hleb fails me again Endret 28. april 2009 av JRL Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Helt jævla fantastisk at vi ikke vinner med 2-3 mål idag. Bojan skal score på 10 av 10 på slike sjanser, i tillegg er det helt sykt hvordan Hleb surrer vekk den kjempesjansen rett etterpå. I tillegg blir vi snytt for et soleklart straffespark, når Henry blir dratt ned av Boswinga, man så på reaksjonen til Chelsea-spillerne med en gang at det var straffe, og repetisjonen bekreftet det bare enda en gang. Henry ville 100% sikkert scort der, om han ikke ble revet ned. Takk til Chelsea, for å gjøre sitt beste for å gjøre kampen idag til en utrolig kjedelig kamp. De skapte ikke en eneste sjanse, om man ser bort ifra Marquez sin fatale tilbakepasning, som Drogba snappet opp. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 var vel en situasjon med ballack vs iniesta hvor ballack fort kunne fått sitt andre gule kort. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nja, ville vært et veldig strengt andre gule isåfall. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 ok, så ikke hva som skjede sjøl. men sky sports folka snakka om det Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vil se mer av den underholdende angrepsfotballen, vil faktigst ha Barca i finalen! Fantastisk flott å se Barca storme frem angrep på angrep, men når man får lag som ikke en gang har lyst til å prøve seg på kontringer så blir det kjedelig... Selv smålagene i primera stormer frem og jager seier! Virkelig skuffet over Chelseas innsats og holdning til det her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Helt jævla fantastisk at vi ikke vinner med 2-3 mål idag. Bojan skal score på 10 av 10 på slike sjanser, i tillegg er det helt sykt hvordan Hleb surrer vekk den kjempesjansen rett etterpå. I tillegg blir vi snytt for et soleklart straffespark, når Henry blir dratt ned av Boswinga, man så på reaksjonen til Chelsea-spillerne med en gang at det var straffe, og repetisjonen bekreftet det bare enda en gang. Henry ville 100% sikkert scort der, om han ikke ble revet ned. Takk til Chelsea, for å gjøre sitt beste for å gjøre kampen idag til en utrolig kjedelig kamp. De skapte ikke en eneste sjanse, om man ser bort ifra Marquez sin fatale tilbakepasning, som Drogba snappet opp. 100% enig. Er ikke noe mer å legge til egentlig. Fantastisk hvordan dommeren ikke gir straffe der, DRAR han i trøya og Henry har INGENTING han kan gjøre pga. det. Skjønte det ikke i det hele tatt. Messi var forresten helt utrolig stille i dag, egentlig direkte dårlig til tider. Og Iniesta fikk det ikke helt til selvom det sikkert var han som var deres desidert beste i kveld. Xavi var egentlig herlig på pasningene i kveld, et par syke der inne! Synd at det ikke ble seier, det kan vise seg å være utrolig viktig at Chelsea ikke slapp inn mål for deres skyld ja. Jeg syns forresten det burde vært andre gule til Ballack, det der alene ER et gult kort. Ganske stygt var det også. Endret 28. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vel, puyol skulle også hatt sitt andre gule i en situasjon foran mål, om jeg ikke husker helt feil. Den straffesituasjonen så ser det jo faktisk ut som Henry glir. Veldig forståelig at ikke dommeren blåser, du må være ganske godt plassert for å se hva som skjer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei, Puyol sin takling kom etter en offside på Chelsea og dermed gjaldt ikke den taklingen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du kan få gult kort selv om det er en forseelse som skjer når det ikkke er spill. Kanskje dårlig formulert.. men you catch my drift. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vel, puyol skulle også hatt sitt andre gule i en situasjon foran mål, om jeg ikke husker helt feil. Den straffesituasjonen så ser det jo faktisk ut som Henry glir. Veldig forståelig at ikke dommeren blåser, du må være ganske godt plassert for å se hva som skjer. Har du sett situasjonen i reprise? Det er et soleklart straffespark. Man ser helt tydelig at Henry ikke glir, men at han blir dratt ned av Boswinga. Dommeren står i tillegg i glimrende posisjon, og burde helt klart ha blåst straffespark i den situasjonen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Må ærlig innrømme at jeg holdt med dere i går, først og fremst pga. at jeg syntes dere spiller mer underholdende fotball og jeg holder alltid med spanske lag Dere burde putta minst to i går. Etoo var uvanlig ugiftig på avsluttningene sine og Bojan hadde en kjempemiss. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eto'o brenner dessverre en god del gode sjanser, han scorer mye mål. Men brenner også mange sjanser. Bojan burde scort, selv om jeg skylder heller på Guardiola, for å i det hele tatt bytte inn Bojan. Eto'o ville scort i den situasjonen, det er jeg bombesikker på. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er som komentatorene så, innbytterpuls og så får man en sånn sjanse. Enig med at Henry burde hatt straffe også. Jeg og pappa satt i sofaen og nesten lo av reprisen etterpå. Soleklart! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Jepp, soleklart var det og det er frustererende. Skulle Utd finne på å komme seg til finalen vil jeg så gjerne ikke ha reprise av finalen fra i fjor men heller en kamp mellom de to beste offensive lagene i verden: Utd og Barca. Vi er heldige som ikke møter før finalen, og håper ikke sjansen på finalen har gått. Utd har god utgangspunkt mens dere også kunne klart dere med ett mål der uten baklengs. Vi får se, det er fortsatt mulig. EDIT: Det med Bojan syns jeg ble litt for strengt å ta på Pep, Dexter, var et greit bytte egentlig og spørs om Eto'o hadde kommet seg der siden han ikke virket så "full av innsats" i går og kan godt hende han hadde vært nærmere straffemerket når innlegget kom inn. Er rett og slett svakt av Bojan å misse der, selvom jeg skjønner at han ikke spiller så mye og var litt kald. Endret 29. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Henry må senke Chelsea nå, det hadde vært så utrolig herlig. It must be done! Og hvis Pique kan spille sånn på Stamford Bridge tror jeg faktisk dere kan klare dere uten Puyol/Marquez også. Gratulerer med La Liga, utrolig fortjent! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gratulerer med gullet! Tror ikke dere roter det bort nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Og da lurer jeg på hvorfor jeg ikke fikk med meg kampen. Den hadde definitivt vært verdt prisen. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Faen, når jeg tok over på Tv2Sport for å se kampen virket plutselig ikke kanalen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå