Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, for en herlig kamp idag! Det er så viktig, vi valser over Sevilla fra start til slutt, og det er ingen tvil om vi virkelig fortjener ligagullet denne sesongen.

Det er vel ingen tvil om at det laget som har spilt best fotball i år, i verden er nettopp FC Barcelona.

 

Guardiola har vist seg å være, om mulig enda mer genial på trenerbenken, som han var på banen.

 

Nå blir det utrolig viktig å plukke 3 poeng på lørdag, borte mot Valencia. Det blir nok en veldig tøff kamp med både David Villa og David Silva i kjempeform. Men håper virkelig at vi kan dra hjem 3 poeng der, før det braker løs med Chelsea-Real Madrid-Chelsea-Villareal-A.Bilbao(cupfinale) på 15 dager.

 

Og på disse 15 dagene, så kan vi både vinne serien, sikre finaleplass i CL og cupgull. Men alt kan også ryke her, spesielt om vi ikke tar 3 poeng mot Valencia på lørdag.

Lenke til kommentar

Som du sier har Barca spilt beste fotball i år, i hele verden. Men den virkelige prøven kommer på Camp Nou og Stamford Bridge i de to kampene mot Chelsea. Da må dere bevise at det ikke bare er pga. "standarden" av motstandere dere har spilt imot i La Liga og CL så langt; og at dere virkelige er de beste. Gleder meg utrolig mye til CL-semiene ja. :)

Lenke til kommentar

Kunne ikke vært mer enig, det er her vi endel å bevise mot Chelsea.

Det hadde vært utrolig moro og tatt CL i år, men det aller viktigste er serien. Det er den både klubben og supporterene har lyst på.

Jeg håper for å være helt ærlig, egentlig bare på serien, og cupen synes jeg også det hadde vært gøy å vinne, ettersom det er en stund siden vi vant den sist.

Lenke til kommentar

Iniesta er en fantastisk spiller, og det viser han frem i dag. Gleder meg vannvittig til de kommende kampene fremover, og håper vi valser over et Chelsea som spillte 0-0 mot Everton i går.

 

Også hyggelig å se at Hleb hadde et godt innhopp i går, det trenger han!

 

Barca! Barca! Barca!

Lenke til kommentar

Det var helt utrolig av dommeren, jeg var sikker på at det vra straffe men det ble faktisk sånn at det ble riktige avgjørelsen! For en dømming, det var IKKE straffe og Villa kastet seg unødvendig. Med det sagt, er denne kampen utrolig spennende nå og Henry må nok inn snarest. Tror Barca klarer poeng her, og uansett om de ikke gjør det tror jeg Madrid vil gå på poengtap borte mot Sevilla i morgen uansett så uavgjort på Mestalla hadde ikke vært så verst for Barca før Chelsea kampene + El Clasico.

Lenke til kommentar

Faen i helvete. 1 poeng her, er jeg utrolig redd for at var 2 for lite. Jeg så det før oppgjøret, dette er sannsynligvis den viktigste kampen. Kjedelig at vi får et slikt kamp program mot slutten, men sånn går det jo når vi har vært "uslåelige" hele sesongen og fremdeles er med i hver eneste turnering.

 

Nå håper jeg virkelig at vi kan vinne helst med 2 mål hjemme mot Chelsea, selv om jeg lett gir bort CL-sjansene våre, for at vi tar 3 poeng på Bernabeu 3. mai!

 

Om Real Madrid tar 3 poeng imorgen mot Sevilla, så blir El Classico en HELT syk kamp, da er det virkelig vinn eller forsvinn for Real Madrid, og vi må egentlig vinne for å sikre serien!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...