Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden


Budbringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det klart for lokal-derby imorgen! Gleder meg enormt.

Håper vi kommer rett tilbake på vinnersporet, etter en litt heldig 2-2 kamp forrige runde.

 

Det mest imponerende synes jeg foran kampen er at både vi og Espanyol har en haug med egenproduserte lokalhelter. Hele 11 spillere som er egenproduserte har spilt i La Liga for oss i år.

Av disse 11, kan 5 stk kalles fast inventar i 11'eren til Guardiola, mens Busquets og Bojan bare kommer til å få mer spilletid som tider går. Iallefall Busquets har imponert meg enormt til tider denne sesongen.

 

Jeg tør si at ingen toppklubber i Europa, kommer engang i nærheten av vårt ungdomsarbeid.

 

 

Men over til kampen. Veldig viktig kamp, både for fansen, og for at Real Madrid ikke skal kunne kutte ytterligere ned på forspranget.

Lenke til kommentar

Sikkert som banken? Da må vi befinne oss i Island for dette ser langt fra sikkert ut fra der jeg sitter. Real Madrid storspiller, og Barcelona avgir poeng i et lokal - derby. Plutselig er ikke avstanden så ufattelig stor lenger. Syv poeng kan fort bli fire poeng etter neste El Classico (Fortsatt en igjen, right?) og da er det ikke like sikkert lenger.

Lenke til kommentar

Nå har jeg faen med sett meg lei av Valdes sine fatale keepertabber.

Juninhos frispark idag, skal ALDRI gå inn. Synes det er på høy tid at vi henter inn en keeper som er til å stole på. For det er ikke Valdes.

Ja, han gjør gode kamper fra tid til annen, men herregud for noen fatale tabber han kommer med, og det litt vel ofte.

 

Gi meg Asenjo! Den neste Zubizarreta! Så har vi et komplett lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...