Gonzolaz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Barcelona vinner nok denne kampen til slutt, Messi har ikke vel ikke vært på banen enda? Men fint at Barcelona i det minste viser visse svakhetstegn. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) barca ser veldig svak ut på dødball forsvar. kan bli vanskelig for dem i CL da. uerfaren caceres og pique på idag da. 3-1.....offside...2-1 faen så bra betis keepern spiller Endret 14. februar 2009 av JRL Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 2-2, fantastisk kamp fra Ricardo, fint at vi får muligheten til å komme nærmere Barcelona, håper vi klarer å ta vare på denne sjansen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ingen kommer til å ta igjen Barcelonas forsprang i ligaen uansett. Det er mulig i teorien, men det vil neppe skje. Endret 15. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nei, Barca er vinner av serien, det er sikkert som banken. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er også sikker på at Barca vinner ligaen, men håper i det minste at vi klarer å gjøre forskjellen så liten som mulig. Vet det ikke har noe å si, men har ikke lyst til å slutte serien mer enn 10 poeng bak Barcelona, noe jeg tror kan gjøres. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jævla møkkalag! Iniesta filmer seg til straffe og 2-1! Keepern redder men Eto tar returen... typisk møkkalag! Saklig. Forde om du holder med Real så kan du nå være litt objektiv da. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja var et ubrukelig innlegg som kom p.ga frustrasjon hadde så trua på Betis... Men filming er Iniesta virkelig god til! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 vel, det var kontakt. kanskje var det nok til at han falt. om det var straffe verdig kan diskuteres. men å kalle det filming når det er kontakt blir litt teit. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Da er det klart for lokal-derby imorgen! Gleder meg enormt. Håper vi kommer rett tilbake på vinnersporet, etter en litt heldig 2-2 kamp forrige runde. Det mest imponerende synes jeg foran kampen er at både vi og Espanyol har en haug med egenproduserte lokalhelter. Hele 11 spillere som er egenproduserte har spilt i La Liga for oss i år. Av disse 11, kan 5 stk kalles fast inventar i 11'eren til Guardiola, mens Busquets og Bojan bare kommer til å få mer spilletid som tider går. Iallefall Busquets har imponert meg enormt til tider denne sesongen. Jeg tør si at ingen toppklubber i Europa, kommer engang i nærheten av vårt ungdomsarbeid. Men over til kampen. Veldig viktig kamp, både for fansen, og for at Real Madrid ikke skal kunne kutte ytterligere ned på forspranget. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 gleder meg til denne kampen! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Gleder meg også til denne kampen, jeg håper vi kan komme oss litt opp fra forrige kamp. Fikk også 08/09 Barca hjemmedrakt idag! den skal på i morgen Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) mye drama på gang heh omg! keita rødt kort! stereotype derby kamp Endret 21. februar 2009 av JRL Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sikkert som banken? Da må vi befinne oss i Island for dette ser langt fra sikkert ut fra der jeg sitter. Real Madrid storspiller, og Barcelona avgir poeng i et lokal - derby. Plutselig er ikke avstanden så ufattelig stor lenger. Syv poeng kan fort bli fire poeng etter neste El Classico (Fortsatt en igjen, right?) og da er det ikke like sikkert lenger. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå har jeg faen med sett meg lei av Valdes sine fatale keepertabber. Juninhos frispark idag, skal ALDRI gå inn. Synes det er på høy tid at vi henter inn en keeper som er til å stole på. For det er ikke Valdes. Ja, han gjør gode kamper fra tid til annen, men herregud for noen fatale tabber han kommer med, og det litt vel ofte. Gi meg Asenjo! Den neste Zubizarreta! Så har vi et komplett lag. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 må si meg enig med Dexter her, Valdes er en god keeper, men er alt for ustabil i prestasjonene sine. Tror vi finner en ny keeper til sommeren. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) for en kamp! mye fram og tilbake. 3-2 omg. straffe! er det mulig Endret 1. mars 2009 av JRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå