Gå til innhold

Offisielle FC Barcelona tråden

Budbringer

Anbefalte innlegg

Var ikke ment seriøst veldigsaklig. Bare moro å diskutere de spillerne som media "linker" til klubben.

Hadde vært fantastisk med Torres. Det hadde vært drømmen. Men dessverre noe jeg er rimelig sikker på at aldri vil skje. Liverpool vil nok ikke selge, og Torres virker storfornøyd på Anfield.

Håper bare virkelig ikke at det er noe sannhet i ryktene om Adebayor og Van Persie, det er to spillere som vi ikke har noe bruk for what so ever!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

David villa er jo faktisk en mulighet. Med tanke på Valencias økonomiske problemmer. Men regner man city vil altid by mer penger en barca for han. Han er #2 top scorer i ligaen atm. Og det virker som en spiller barca kunne ha bruk for, serlig når di kjører 4-3-3 formasjon

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
David villa er jo faktisk en mulighet. Med tanke på Valencias økonomiske problemmer. Men regner man city vil altid by mer penger en barca for han. Han er #2 top scorer i ligaen atm. Og det virker som en spiller barca kunne ha bruk for, serlig når di kjører 4-3-3 formasjon
Har du ikke fått med deg at han er "lojal" mot Valencia, og de selger han ikke selv om de har økonomiske problemer.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Bombastiske uttalelser faktisk. Nå tar vi kanskje litt hard i. Jeg ser ingen grunn til at Villa skulle reise fra Valencia denne sesongen.

Lenke til kommentar

http://www.goal.com/en/news/1719/valencia/...id-villa-report

Bør nok tas med 100 klyper salt. Men hva skal man tro på av det som avisene skriver?

Da bør du kanskje se etter en gang til TomHel. En spiller av David Villa's klasse er en spiller du sjeldent finner i en klubb, som ikke har en reel sjanse til å vinne verken serie, eller Champions League.

David Villa begynner nok snart å kjenne lysten av serietitler, og Champions League gull.

Og da er ikke Valencia klubben for han.

Så selvom han er lojal mot klubben, så innser han nok selv at et klubb bytte må til for at titlene skal komme.

Jeg sier ikke at Villa går til Barcelona til sommeren.

Men jeg er rimelig sikker på at Villa blir å finne i en annen drakt enn Valencias neste sesong.

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar

Eto'o, Henry, Bojan, Gudjohnsen.. Trenger Barca virkelig en spiss til? Greit at Henry begynner å bli gammel, men han har vært god i år, og etterhvert som Henry sikkert blir jevnt dårligere fremover vil Bojan bli bedre. Eto'o er en av verdens mest målfarlige spisser og Gudjohnsen er en meget kapabel spiss han også.

Silva tror jeg dere har mer bruk for enn Villa, selv om Villa er en bedre spiller. En venstreving av høy klasse hadde nok vært midt i blinken for Barca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...