lilleru Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Var ikke ment seriøst veldigsaklig. Bare moro å diskutere de spillerne som media "linker" til klubben. Hadde vært fantastisk med Torres. Det hadde vært drømmen. Men dessverre noe jeg er rimelig sikker på at aldri vil skje. Liverpool vil nok ikke selge, og Torres virker storfornøyd på Anfield. Håper bare virkelig ikke at det er noe sannhet i ryktene om Adebayor og Van Persie, det er to spillere som vi ikke har noe bruk for what so ever! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har null tro på det, men hadde vært bra om Torres dro til Barca. Liker ikke at han spiller for pool, han er alt for god for det laget. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hehe, Ja. Det er jeg forsåvidt enig i Men jeg har også som du sier null tro på det. Dessverre. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 David villa er jo faktisk en mulighet. Med tanke på Valencias økonomiske problemmer. Men regner man city vil altid by mer penger en barca for han. Han er #2 top scorer i ligaen atm. Og det virker som en spiller barca kunne ha bruk for, serlig når di kjører 4-3-3 formasjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 David villa er jo faktisk en mulighet. Med tanke på Valencias økonomiske problemmer. Men regner man city vil altid by mer penger en barca for han. Han er #2 top scorer i ligaen atm. Og det virker som en spiller barca kunne ha bruk for, serlig når di kjører 4-3-3 formasjonHar du ikke fått med deg at han er "lojal" mot Valencia, og de selger han ikke selv om de har økonomiske problemer. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 nei, det har jeg ikke. har kun lest at valencia har sagt at økonomien kommer foran det sportslige akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Villa og Silva har dessverre gjort det klinkende klart at de ikke skal noe sted Lenke til kommentar
JRL Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ah, kjedelig. men liker at spillere holder seg til sine klubber Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Villa har vel på ingen måte gjort det klinkende klart at han ikke skal noe sted? Iallefall ikke i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Han gjorde det sist sommer. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Og du har ikke lest noenting i media siden da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ikke ang Villa nei... Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Da er det vel lurt å unngå bombastiske uttalelser om hvorvidt Villa har gjort klart at han blir i Valencia da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Bombastiske uttalelser faktisk. Nå tar vi kanskje litt hard i. Jeg ser ingen grunn til at Villa skulle reise fra Valencia denne sesongen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 http://www.setanta.com//uk/Articles/Footba...ure/gnid-40030/ However, he says he knows nothing of any plans to sell him and is simply focusing on playing football. “No one at Valencia has said they need to sell me,” he said in Marca. Bør tas med 10 klyper salt med andre ord. Uansett, er det en klubb som jeg tror har sjanse til å signere Villa må det være Barcelona. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) http://www.goal.com/en/news/1719/valencia/...id-villa-report Bør nok tas med 100 klyper salt. Men hva skal man tro på av det som avisene skriver? Da bør du kanskje se etter en gang til TomHel. En spiller av David Villa's klasse er en spiller du sjeldent finner i en klubb, som ikke har en reel sjanse til å vinne verken serie, eller Champions League. David Villa begynner nok snart å kjenne lysten av serietitler, og Champions League gull. Og da er ikke Valencia klubben for han. Så selvom han er lojal mot klubben, så innser han nok selv at et klubb bytte må til for at titlene skal komme. Jeg sier ikke at Villa går til Barcelona til sommeren. Men jeg er rimelig sikker på at Villa blir å finne i en annen drakt enn Valencias neste sesong. Endret 13. februar 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Eto'o, Henry, Bojan, Gudjohnsen.. Trenger Barca virkelig en spiss til? Greit at Henry begynner å bli gammel, men han har vært god i år, og etterhvert som Henry sikkert blir jevnt dårligere fremover vil Bojan bli bedre. Eto'o er en av verdens mest målfarlige spisser og Gudjohnsen er en meget kapabel spiss han også. Silva tror jeg dere har mer bruk for enn Villa, selv om Villa er en bedre spiller. En venstreving av høy klasse hadde nok vært midt i blinken for Barca. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Messi starter på benken i dag. Håper Hleb viser seg i dag Lenke til kommentar
JRL Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Barca ligger under 2-0 etter 25min. uventet heh Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jævla møkkalag! Iniesta filmer seg til straffe og 2-1! Keepern redder men Eto tar returen... typisk møkkalag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå