[dR]MiljO Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 ja overskriften sier vel alt Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 litt lite info her, hvordan hovedkort har du? Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312894 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Awdflash og ny bios ligger sammen når du laster ned ny. Bare å legge inn på en floppy. Men vis du er tvil om framgangs måte ville jeg fått litt hjelp. Bare vær sikker på att ny bios løser eventuelle problemer du har. Ellers er det ikke noe vits og oppdatere. Sett mange som har klart og flashe bios feil eller fått andre problemer. Lenke til kommentar
[dR]MiljO Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) en kompis av meg skulle legge inn ny bios på pcen min for noen dager siden, men la inn til feil hovedkort! er hk litt ødelaget da eller`? Endret 2. august 2006 av [dR]MiljO Lenke til kommentar
Zink Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 er hk litt ødelaget da eller` ja, litt... hør med der du kjøpte kortet/ ta en telefon og fortell hva som har skjedd - de vil trolig finne en løsning. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvorfor skulle kompisen din legge inn ny Bios på Din PC da? Hadde han flasha bioser før? Hvorfor i huleste presterte han å ta feil hovedkort? Hadde han prøvd å flashe sin egen Bios først da? Bare sånn at han hadde litt peil på hva han gjorde liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå