Pantera Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei Noe sykt skjedde med telefonen min i dag, en Nokia 6230i. Sånn rundt kl 1500, så begynner telefonen å gnåle om lavt batterinivå....bare 1 "strek" igjen på displayet, noe som jo er ganske vanlig. Kikka meg rundt etter en lader, men fant ingen, så jeg tenkte bare; pytt pytt...jeg får lade'n opp når jeg kommer hjem....ingen krise. Men når jeg skal hjem, litt over 2 timer seinere, så er plutselig telefonen fullladet.....åssen i helv*** er det mulig?? Den har jo ikke vært i nærheten av en lader engang.... Det var absolutt ikke noe jeg bare innbilte meg heller....da den var "tom" spurte jeg en kollega om han hadde en ledig lader...og det huska han etterpå også.... Var riktignok et helvetes tordenvære akkurat da, men det kan da vel for fa** ikke ha noen innvirkning på telefonen.....eller? Noen som har noen gode ideer? mvh Pantera Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 det hender at batterimåleren leker med brukeren. På N91 har jeg problemer med at batteriet dropper 50% bare ved at jeg slår den av og på. På 6310 faller batteriet som en sten, og tar seg opp igjen en stund senere. Tørr gjette software feil har noe med saken gjøre. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Er i så fall første gang....hatt telefonen lenge, og aldri vært noe tull der.... Pantera Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er i så fall første gang....hatt telefonen lenge, og aldri vært noe tull der.... Pantera 6605038[/snapback] Feil som dette kan også skyldes hardware feil. Dvs at telefonen kan ha vært utsatt for fukt eller slag. Hadde samme problem med min nok6230, sendte den inn og ble påvist fukt. Jeg valgte å få telefonen tilbake og den fungerer fortsatt strålende ( 1 år etter at fukt ble påvist), annet enn at batteri indikatoren leker med meg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Dette har skjedd med min SE også. Måleren har vært helt nede på 0 farge på batteri-måleren. og 5 min etterpå står den på halv-fullt. Merkelig.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Kjenner til dette jeg og... Du blir vant til det etter en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå