joa06 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Etter vår erfaring er telefonene med programvare fra operatørene de som har mest feil og problemer, sier daglig leder for Norsk Tele Service, Jostein Olsen, til Amobil. Hva sa jeg tidligere i dag og ingen vil høre på? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Etter vår erfaring er telefonene med programvare fra operatørene de som har mest feil og problemer, sier daglig leder for Norsk Tele Service, Jostein Olsen, til Amobil. Hva sa jeg tidligere i dag og ingen vil høre på? 6604355[/snapback] Jo jeg skal fortelle deg det du sa før i dag om du har glemt det allerede: Har hatt en samtale med en som er litt opp i systemet.Han kan fortelle meg at grunnen til 6280 problemene heter TELENOR.Men dette kan selvsagt ikke Nokia gå ut med da det vil sverte en samarbeidspartner. Derfor velger de å kalle det et software problem.Men tenk igjennom dette for ved nærmere ettersyn så dreier de fleste problemene seg om telefoner utstyrt med TELENORLÅS. Veldig rart at så få med NetCom har hatt disse problemene.Man kan jo danne seg et bilde når man hører sånt. Du sier kort oppsummert at det er masse problemer med telenor men ikke netcom. Jeg sa at det er like mye problemer med netcomlåste som telenorlåste. Hva i det du quoter over sier noe annet enn meg? Lenke til kommentar
joa06 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Etter vår erfaring er telefonene med programvare fra operatørene de som har mest feil og problemer, sier daglig leder for Norsk Tele Service, Jostein Olsen, til Amobil. Hva sa jeg tidligere i dag og ingen vil høre på? 6604355[/snapback] Jo jeg skal fortelle deg det du sa før i dag om du har glemt det allerede: Har hatt en samtale med en som er litt opp i systemet.Han kan fortelle meg at grunnen til 6280 problemene heter TELENOR.Men dette kan selvsagt ikke Nokia gå ut med da det vil sverte en samarbeidspartner. Derfor velger de å kalle det et software problem.Men tenk igjennom dette for ved nærmere ettersyn så dreier de fleste problemene seg om telefoner utstyrt med TELENORLÅS. Veldig rart at så få med NetCom har hatt disse problemene.Man kan jo danne seg et bilde når man hører sånt. Du sier kort oppsummert at det er masse problemer med telenor men ikke netcom. Jeg sa at det er like mye problemer med netcomlåste som telenorlåste. Hva i det du quoter over sier noe annet enn meg? 6604405[/snapback] kort og godt,det er i utgangspunktet ikke Nokia det er gærnt med og nevner telenor da 70-80% av alle låste telefoner som selges er Telenor.Og jeg har fortsatt hørt at det i hovedsak gjelder TELENOR. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Min er låst til netcom og har masser av bugs--- Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Etter vår erfaring er telefonene med programvare fra operatørene de som har mest feil og problemer, sier daglig leder for Norsk Tele Service, Jostein Olsen, til Amobil. Hva sa jeg tidligere i dag og ingen vil høre på? 6604355[/snapback] Jo jeg skal fortelle deg det du sa før i dag om du har glemt det allerede: Har hatt en samtale med en som er litt opp i systemet.Han kan fortelle meg at grunnen til 6280 problemene heter TELENOR.Men dette kan selvsagt ikke Nokia gå ut med da det vil sverte en samarbeidspartner. Derfor velger de å kalle det et software problem.Men tenk igjennom dette for ved nærmere ettersyn så dreier de fleste problemene seg om telefoner utstyrt med TELENORLÅS. Veldig rart at så få med NetCom har hatt disse problemene.Man kan jo danne seg et bilde når man hører sånt. Du sier kort oppsummert at det er masse problemer med telenor men ikke netcom. Jeg sa at det er like mye problemer med netcomlåste som telenorlåste. Hva i det du quoter over sier noe annet enn meg? 6604405[/snapback] kort og godt,det er i utgangspunktet ikke Nokia det er gærnt med og nevner telenor da 70-80% av alle låste telefoner som selges er Telenor.Og jeg har fortsatt hørt at det i hovedsak gjelder TELENOR. 6604433[/snapback] Jeg jobber et sted der vi har solgt hundrevis av disse telefonene, spesielt netcom, og jo, det er syk feilprosent på disse og. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Btw... hvordan finner jeg ut hvilken software jeg har i min telefon? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Btw... hvordan finner jeg ut hvilken software jeg har i min telefon? 6607065[/snapback] Er vel: *#0000# Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Btw... hvordan finner jeg ut hvilken software jeg har i min telefon? 6607065[/snapback] Er vel: *#0000# 6607093[/snapback] Nope Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Btw... hvordan finner jeg ut hvilken software jeg har i min telefon? 6607065[/snapback] Er vel: *#0000# 6607093[/snapback] Nope 6613455[/snapback] Jo! Fungerer ihvertfall på min ULÅSTE og problemfrie 6280. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 *#0000# Viser SW versjon, jo. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Fikk det til nå! Vet ikke hva jeg trykte forrige gang Jeg har versjon 03.81. Er det gudd? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Nyeste som finnes det ja.. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hehe, ser at det er en stund siden denne tråden er brukt, men tar sjansen på å stille et spm allikevel! En slektning av meg vurderer å kjøpe denne 6280 med telenorlås. Hun bruker nå telenor kontantkort, så dette går vel greit... Men hva mener dere om denne telefonen nå? Har lest endel av folk sleit endel, men ble dette bedre med programvare oppdateringer? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor ikke kjøpe 6288 istedet som er etterfølgeren, og den sal være bedre enn 6280 Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fordi jeg får 6280 til ca. 1600kr eller noe sånt, noe som er ganske billig Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvorfor ikke kjøpe 6288 istedet som er etterfølgeren, og den sal være bedre enn 6280 6288 og 6280 er jo samme telefon/software. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hvorfor ikke kjøpe 6288 istedet som er etterfølgeren, og den sal være bedre enn 6280 De to telefonene er jo samme tlf/software Edit: Auda, Lurifaksen var raskere Endret 20. januar 2008 av Pixi Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Mye av problemene 6280 hadde er blitt rettet på med 6288 Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg har nokia 6288 å vil ikke anbefale den.. fikk støv under dekslet etter en uke.. nå skal jeg bytte den ut får hele dritten ikke funker lenger.. ( har hatt den 6 månder) Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Må bare si at det er ikke telenor som bedrift som låser telefonene som noen sier over her.. det er gjort av Telefast eller Deltaservice for Telenor. I teorien så er det ikke flere feil på telefoner med lås, spessielt fra Telenor, men flere telefoner har feil fordi nesten alt som selges i dag er med lås. SW-Upgrade er ikke akkurat vanskelig for Ola Norman heller da, med mindre man er 70år. Har du kjøpt telefonen hos en bra forhandler så gjør de det gratis eller tar en liten sum for det.. i allefall det vi gjør på Telekiosken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå