stclem Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Skal legge inn en 7" screen der CD spilleren er i dag, men siden den ikke passer helt så lurer jeg på om jeg kan omforme med glasfiber eller noe slik at det sitter som støpt. Er ikke så utrolig stødig i englesk men noe slikt som dette. Noen som kan fortelle meg kort hva jeg trenger for å gjøre det han har gjort i den første posten der...? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Biltema har alt du trenger! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvilken første post? Det du trengert er GOD tid og tålmodighet. Og litt polyester, herder, og glassfiberstrie. Det beste er å lage ei "form", i tre/etc å så legge glassfiberstria på formen og så smøre på masse polyster/herder(2% tror jeg) Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 benytter denne tråden til og spør om sånn ca pris på ting du trenger for å komme i gang? Lenke til kommentar
stclem Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Glemte linken, som i første post her http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?p=755321&posted=1#post755321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå