Gå til innhold

Kanontilbud på Dell 24" Widescreen LCD, Runde #2

Silvester

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ville bare informere om at jeg har 15 stk. Dell 24" Widescreen LCD-er (2407WFP) lagt på bestilling. Disse er estimert å ankomme rundt 15-16 august. Alle skjermene kommer uåpnet fra fabrikk, og med tre års collect&return-garanti.

Prisen ligger på 7.000 kr inkl. moms + frakt pr. stykk.

Påmelding foregår her, vær kjappe og sikre dere en god pris :)

Endret av Nichotin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg startet dette tiltaket etter at mange interesserte kontaktet meg.

Hvis ikke jeg får solgt 15 av dem her, har jeg alltids en backup-plan. Dette er en del av en bestilling som går til en større kunde med stor avtale. Jeg kan derfor, uten vesentlig risiko, legge ut denne tråden.

Endret av Nichotin
Lenke til kommentar

Sier ikke at det er du som tar en upris, tvert imot så er det Dell som har prissatt skjermene veldig høyt :-)

6604561[/snapback]

enig i at dell har store differ mellom us og europa.. men dette er i hvertfall billig her til lands :)

Lenke til kommentar

Bra tiltak, jeg er glad jeg ble med på runde 1 siden du ikke har med den på 30". Det er bra pris i forhold til hva du kan få tak i fra Norge. En annen ting er at prisene i USA må du nok legge til salgs tax som kommer i tillegg og ikke er med i prisen.

Lenke til kommentar
Greit, da kan du bestille fra Dell USA. Lykke til med fraktregninga.

6604547[/snapback]

Sier ikke at det er du som tar en upris, tvert imot så er det Dell som har prissatt skjermene veldig høyt :-)

6604561[/snapback]

Det er andre tollsatser i USA og du må også påbergne 25% moms når du skal hente varene + div avgifter

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Det er andre tollsatser i USA og du må også påbergne 25% moms når du skal hente varene + div avgifter

6604582[/snapback]

Trodde dell var et amerikansk firma og at det ikke var tollsatser på varer som firmaet selv produserte.

Jeg la som skrevet til 25% også for å kompensere. Men ser ikke noe annet enn en slem prisdiffrensiering på produktene som virker uvanlig høy i forhold til andre ting i hardware-markedet.

Og det er jo greit nok at hvis jeg henter varene så må jeg påberegne frakt. Men hvis man ser på Dell som snakker om å "kutte mellomleddet", og når de som firma har lagere og store forsendelser over verden så burde vel det bli ganske billig per skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...