Mazeking Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) På 90 tallet var tegne serien Iskalde Grøss til salgs her i norge fulgt opp av et tilleggsblad som het Krigs Grøss. Kjøpte en del av disse. Likte den uhyggelige horrorserien som jeg tror het Tales From The Crypt i originalutgave. Noen som har peiling på om man kan få tak i isklade grøss i dag, evt Tales From The Crypt? Veit det ligger en del bruktsjapper i Oslo som jeg nok burde ha stukket innom. Hvem av disse er best på nevnte serie. Noen webshops som selger denne tegneserien? Endret 2. august 2006 av Mazeking Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 tror det blir trygt i nemi i dag...er ikke sikker da jeg ikke kjøper nemi selv, men du får ta og bla i et nemihefte neste gang du er på butikken eller noe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det fins sånne butikker som har gamle tegneserier. Jeg er ikke kjent i Oslo, men vet atd et finnes sånne i Bergen! Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Spøk og spenning på Grunerløkka pleide å ha ganske mye av disse bladene for noen år siden. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Husker Iskalde Grøss ja, leste den i 80-åra jeg da men. Det var mange grimme historier i det bladet. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 De har forresten sluttet å trykke det i Nemi. Synd. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 er kommet et en "best of" samle bok , men en fin historie om tegneserien og hvordan den ble laget og sånt , er ca 20-25 historier hvist jeg ikke tar feil . bladene er uhyre enkle og få tak i , det er masse av di på nesten alle bruktbutikkene som selger blader . Qxl.no har og ganske mye brukte tegneserier , og da gjerne ferdige samligeer som strekker seg over flere årganger , som dette : http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27...um=1&Catg=21356 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå