juelz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Hei igjen! Jeg lagde en tråd om dette for par uker siden, men med par forandringer. Nå trykker jeg på bestill så fort noen kan indikere at det er bra valg av komponenter... Specs: Shuttle SN27P2 Socket AM2 AMD 64 X2 5000+ Samsung 250,0 GB - ATA133 Asus GeForce 7900GT Kingston HyperX 2x1024 PC6000 DDR2 Burde jeg ha kjølepasta egentlig? En ting jeg lurer på til slutt... Som dere ser, så er ikke alle varene på lager (Shuttlen og CPU-en), men sender de tingene som er på lager nå? Eller venter dem til alle er på lager? Takker for svar Endret 2. august 2006 av juelz Lenke til kommentar
juelz Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Ingen? Beklager at dette er den 3. posten min ang. dette, men jeg vil bare være 100% sikker før jeg trykker "Bestill" knappen.. Skal ha CD-brenner også forresten, åssen passer? Endret 3. august 2006 av juelz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 synest det der ser flott ut jeg. har lst på en sånn du har ikke lyst og klokke litt? shuttle egner seg fint til det. kan da kjøpe et litt sttørre skjermkort. og en 3800+ så skruer du heller opp prosessoren til 5000+ nivå`? går du får det skjermkortet du har nå ville jeg lagt på en kjøler til det. link her Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 dette synest jeg er en fin brenner Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 dette synest jeg er en fin brenner 6607914[/snapback] Men slår ikke BenQ 1640 Og en ting: CD-brenner kjøper du ikke nå Lenke til kommentar
juelz Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hvorfor burde jeg ikke bestille brenner nå? Endret 3. august 2006 av juelz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 ja eller den kremt tipser om, har hatt dem begge. er 1650 en generasjon nyere enn 1640? Lenke til kommentar
juelz Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg har ikke PEILING på klokking og slikt, vet bare såvidt hva det innebærer... Det er ikke noe jeg kommer til å gjøre, så tar 5000+ og 7900 Men takk uansett.. Ellers, hvordan så oppsettet ut, alt i alt? Siden jeg vil bestille nå Endret 3. august 2006 av juelz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 da ser det bra ut du trenger ikke cd brenner, men dvd brenner. og hvis du har budsjett så ta den skjermkort kjøleren jeg linket til Lenke til kommentar
juelz Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ok, takker Leif! De Shuttle maskinene skal ta 7900GTX og X1900XTX fint... Og når jeg har 7900 bare, trenger jeg egentlig GPU-vifte? Har ikke tenkt å klokke i det hele tatt Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 kan vel prøve først, men de viftene som står på kortet sies og bråke mye. og det er litt kjiipt hvis du har et stille system. men lykke til med fet maskin Lenke til kommentar
juelz Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Takker for hjelp av alle! Da bestiller jeg Takk igjen Lenke til kommentar
juelz Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Forresten, var det riktig frekvens på rammen? PC6000 osv... Siden jeg har ikke peiling på slike ting LINK Endret 3. august 2006 av juelz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 kan ikke svare 100% på det..... selv om jeg mener det passer fint. jeg bestiller alltid over tlf hvis jeg har noen ubesvarte spørsmål. noen minne experter som kan svare? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Funker bra den der shuttlen! Har en slik selv med en 4200+. Bra du tar 2x1gb brikker så kan du oppgradere til 4 gb ram etterhvert for det kommer du til å trenge. Eneste er at du kunne jo ha kjøpt brikker som kjører på 800mhz (pc6400) Selv har jeg ikke fått kjøpt skjermkort, mulig det blir et "moped-kort" alla x1600xt.. Har som plan å vente på de nye ATI kortene som kommer før jul Endret 4. august 2006 av jij1984 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ATI kortene som kommer før jul det snakkes om at de nye ati kortene blir og bruke 200W, så jeg vet ikke helt om det er noe og vente på link her et 1950xtx kunne vært noe og hatt i den kommer vel om noen uker Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Så ut som et godt oppsett det der. Personlig ville jeg gått for en annen Harddisk av WD typen, grunnen til dette er personlig erfaring og har ahtt bedre erfaring med WD enn med andre merker. Denne harddisken ville jeg gått for istede. Ville egentlig også gått for et annet skjermkort, av typen XFX eller Gainward, grunnen til dette er at det er en merkbar forskjell på skjermkortene og støyen er helt forskjellig. Noe som er viktig. Ville også ventet med og bestille CPU ifra AMD nå, grunnen til dette er at prisen vil synke drastisk de neste månedene. Noe som vil si at du sparer endel penger på å vente. Ang levering, er det vel bare og ta kontakt med SHG, hvor du bestiller og sier at du ønsker å ha samlet levering, så slipper du betale enda mer i porto, om de ikke har en slikk funksjon på bestillings siden deres. Har ikke bestilt ifra dem før så vet ikke selv. Kjølepasta er også en viktig ting, anbefaler Arctic Silver pastaen. Ville vel egentlig også gått for et hakk lavere CPU og heller kjøpt mer RAM. Endret 4. august 2006 av nPulz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ville også ventet med og bestille CPU ifra AMD nå, grunnen til dette er at prisen vil synke drastisk de neste månedene. Noe som vil si at du sparer endel penger på å vente. dette har allerede skjedd.... Lenke til kommentar
juelz Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Takker for alle svar, jeg skiftet forresten RAM-en til en 800Mhz PC6400 fra Corsair... Kjølepasta trenger jeg ikke tenke på nå lenger, siden jeg ringte dem idag og dem skal sette den sammen for meg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Takker for alle svar, jeg skiftet forresten RAM-en til en 800Mhz PC6400 fra Corsair... Kjølepasta trenger jeg ikke tenke på nå lenger, siden jeg ringte dem idag og dem skal sette den sammen for meg. 6613915[/snapback] hva ender du opp på i pris...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå