Macint0sh Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvor kan jeg kjøpte runde kabler i Stavanger-området? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 obs hadde iallefall tidligere... dersom det var ide kabler du tenkte på Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ja var nok det han mente ja, Og sist eg var på obs så hadde det runde ide kabler. Men det som eg skulle ha hadde de ikke, As3 var de utsolgt for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 vel. jeg kjøpte ihvertfall rundkabler på startit :smile: beret Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 OBS Mariero har fått negativ tilbakemelding fra "sjefene" i Oslo. De har måttet legge samarbeidet med microplex på is. Produktene fra microplex "passet ikke inn" på OBS. Dvs#1 at OBS heller prioriterer jakker til 99,- som går opp i sømmene etter tre kvarter, enn pc-hardware. Dvs#2 at de ikke har det vi nerder er interessert i lengre (bortsett fra cola og grandis da seff) Jeg innbiller meg at access eller startit kan ha runde kabler, eller i værste fall spaceworld (tvilsomt, dyrt?) Ellers så er det vel ingen annen utvei enn å bestille via nettet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jo det stemmer at access og startit kan ha det, men det som eg syns er irreterende hos access er at de aldri har noe inne alt må bestilles. Startit har eg ikke vært hos, Aner ikke engang hvor de holder til. Skulle ha en vifte til skjermkortet mitt, Måtte bestilles. Runde ide kabler har eg aldri sett hos access. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg synes at vi andre bør fortelle de "sjefene" i Oslo hvem som egentlig bestemmer.. :wink: Hva med å lage underskriftskampanje? "Nerder for rundkabler på Obs" eller noe?.. :wink: Mvh. Dings Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Startit er i Hillevåg! Kjetil, du må komme deg mer ut! Om så bare for å se hvor pc-sjappene er, hehe. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Problemet med startit synes jeg er at de aldri har noe på lager. Sist jeg var inne og skulle ha en cpu (p4 2.4) så sa de at de hadde den når jeg ringte, men når jeg kom ned, så sa de at de seffings måtte bestille den. Hurra. Hørte rykter om at det skulle starte en ny butikk ute ved obs :smile: Alt håp er ikke ute enda :-> Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Startit har såpass lang fartstid at de burde komme seg ut av den rønna de holder til i nå. Noen som har sett kjelleren? Tror ikke det er verdens mest perfekte plass mht bygging/feilsøking av pc-hardware. Greit nok at de tar små steg av gangen, men sist de flyttet (ca 56,6 meter) så ble det kanskje 10kvm større... Jeg trodde hvertfall de gikk godt nok til å kunne satse litt på nytt lokale (og dermed større lagerplass?) Det er hvertfall bestanding folk der inne når jeg er der. Ellers så sier vi ja takk til ny pc butikk. I beste fall så forblir alle butikkene i live slik at vi får sunn konkurranse her i distriktet. Vi har til nå: Startit, Access, Belltech, Spaceworld og Elkjøp som jeg kommer på i farta... Jeg setter ikke foten innenfor andre enn de to første, grunnet ekstreme priser osv... hos de andre. Glemte Jæren data i farta, men de kan jeg ikke si noe om for jeg har ikke vært innafor døra. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Skal si meg enig i at vi har noen gode butikker her og der i Stavanger, men ingen av de har skikkelige ting som f.eks overklokkingsting, moddeting, +++. OBS hadde jo litt, men nå legges jo deres avdeling ned. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 DrErling: Syns du ikke at det er nok at eg må på jobb. Men vil ikke være formye i pc-sjappene blir bare så fattig av å vanke der. Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ang. OBS Mariero; så sier ryktene at når de har fått igang den nye "data-avdelingen" vil de snike inn de "gode gamle" produktene litt etter litt. Da merker ikke sjefene i Oslo noe. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 jeg spør iallefall hver gang jeg er der ute: "kor har dokke gjort av nørde tingene?" kanskje dere kan gjøre det samme? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 dem har runde ide kabler enda ! var der igår og sjekket, fikk kjøpt 2 silten twin vifter for 50kr per stk =) Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 22:15, skrev fullifaencom:jeg spør iallefall hver gang jeg er der ute: "kor har dokke gjort av nørde tingene?"kanskje dere kan gjøre det samme? Joda, det skal jeg gjøre! Må komme meg ut en dag å se hva som egnelig er igjen. De sleger da de siste tingen til 10% avslag(laterlig lite, men litt å spare). Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 22:22, skrev nikey:dem har runde ide kabler enda ! var der igår og sjekket, fikk kjøpt 2 silten twin vifter for 50kr per stk =) Er det mye stuff igjen der ute? Jeg holder på å bygge plexiglasskabinett nå, å det hadde vært litt koselig å handle litt der ute mens de enda har litt. Tenker på en tur ut dit imorgen... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Vel, de har iallefall fått runde kabler (floppy/IDE) hos Clasern på Kvadrat. Forbanna synd at Obs! Mariero sin avdeling for "spesielle" datavarer blir lagt ned. Skjønner ikke de store høvdingene i Oslo at det er et relativt stort marked for slike saker her i Stavanger-området? Dette kunne de ha tjent gode penger på, og ikke minst også mye goodwill og anbefalinger fra fornøyde "nerder"! *Sukk* Tilbake til Microplex og den urimelig høye portoen til Posten Norge BA... Lenke til kommentar
morsta Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Desverre får vi ikke lov til å selge datautstyr, kun et lite utvalg av mus tastatur o.l. vi som jobber der har hatt et par runder med Coop ledelsen, og fått definitivt nei. Men for å drive litt forhåndsreklame, så vil noen av oss starte litt for oss selv. Men vi vil ikke slutte våre daglige jobber, slik at vi kommer til å bassere mye av salget via internet,men at bestilte og betalte varer kan hentes i lokalene våre, på mariero, uten at folk i stavanger området trenger å betale frakt,eller oppkrav. Firmaet vil hete APC, art og computers, og vil ha som mål å kunne levere, kabinetter og design pcer til bedrifter og private. Vi har avtale med Norkom og med microplex så vi vil kunne skaffe varene fra disse leverandørene.Vi er taknemmelige for eventuelle kommentarer og råd Dere kan gi oss. selv om dette var litt reklame, håper jeg at forumet tilgir oss dette mvh APC Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Var på OBS for en time siden og kjøpte ett par runde IDE-kabler. Så at det var 10-12 stykker igjen. APC høres ut som en god idè, og jeg kommer helt sikkert til å benytte meg av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå