Gå til innhold

Skal formatere - Dele opp harddisk

Pug

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooookei. Skal formatere harddisken, men XP kommer til å ligge på den når jeg skal dele den opp.

1. Hva bruker jeg?

2. Hvor får jeg tak i det?

3. Hvordan bruker jeg det? (Om det er vanskelig, har ikke peiling!)

Alle svar mottas med takk!

Lenke til kommentar

hehe litt rart...alltid når det skjer noe feks en gjør et eller annet med partion magic og alt går til ******* ...= da må partion magic være dårlig :razz:

så skal de anbefale det til alle og ikke bruke det for de har hatt en dårlig erfaring en gang.

bruk partion magic diskettene...windows versionen er grei men mye større sjanse for at noe jalla skal skje

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-20 19:24, skrev Arctic:

Jeg har brukt Partition Magic, og ingen problemer her. Flyttet, "klippet og limte" partisjoner og data som bare det.

Hadde ikke backup heller, men det er hysj hysj! :wink:

Du kan være glad du ikke fikk samme problemer som meg!

Mista faaen meg alt! Heldigvis kom jeg på at jeg hadde en 2-3 måneder gammel bacup på broren min sin harddisk, men denne var litt gammel så jeg mista en del. Men jeg skal ikke klage, gla jeg ikke mista alt!

Hadde tatt flere år å få tak i all musikken og filmene og bildene og setup-filene osv... Masse av det hadde vært uerstattelig...

Dette problemet skjedde ved at jeg ba partition magic å lage en partisjon og jeg restarta og det starta opp i et skjermbilde som ligna litt på det som er når man instalerer winxp, så holdt det på og jeg gikk. Når jeg kom tilbake hadde PC'en blitt "ferdig" med arbeidet men det klarte ikke starte opp... Regna med at den bare var blitt "unbootable". Så jeg tok over hardisken til broren min sin PC og fant ut at hardisken var unreadable!

Uansett, hvis du bruker parttion magic pro fra en annen PC (og har din hardisk i denne PC'en) og gjør alle opperasjoner i windows så har det alltid virka (og jeg har gjort det mer enn 10 ganger, ikke bare med min PC)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...