HelplessHarry Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har kjøpt 360. Har xbox (1) fra før. Skulle gjerne kopiert gamesaves fra den gamle til den nye, spesielt Forza Motorsport (som kjører på begge maskinene). Hvordan i huleste gjør jeg det? Har xbox live på 360-en, men ikke på den gamle. Tenkte jeg kunne kopiere savene fra xbox (1) til pc, og deretter fra pc til 360, men har ingen anelse om hvordan jeg gjør det. Det kan da IKKE bare være meg som lurer på dette? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Grunnen til at så mange ikke lurer på dette, er fordi svaret er så enkelt: Det er ikke mulig. Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Joda det skal visst gå så bra så... http://us.codejunkies.com/news_reviews.asp...p=10&i=9014&s=8 Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kult - men for $80 så spørs det om folk tar seg råd? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kan man ikke lese savegames fra USB-penn eller noe på 360-en? Da kan du chipmodde/softmodde (er det gratis kanskje?) xboxen og laste over dataene til maskinen via nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå