norpheus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Heisann, en kamerat av meg opplever tilfeldige restarts og generelt sett ustabil pc. Han kjøpte nytt hk, cpu og ram for litt siden. Usikker på hw, men det er snakk om amd64 s939, 2gb ram, x800gto skjermkort, han har ellers 2 disker og thats it. Han har en 420W superflower PSU, tror det er denne Problemet skjer som oftest i spill, vi sitter å spiller og pc'en restarter seg (uten bluescreen). Kan det være PSU'en som er problemet her? Er 18A på 12volten for lite? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sjekka tempratur under spilling da.. Varme kan være årsaken. Dette skjer av og til hos meg når det er veldig varmt i rommet her. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Min første tanke vil være at strømforsyningen ikke klarer å levere nok. 18A på en 420watts strømforsyning er ikke mye å juble for. Er hardwaren ny, eller er det et problem som plutselig har oppstått? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Min første tanke vil være at strømforsyningen ikke klarer å levere nok.18A på en 420watts strømforsyning er ikke mye å juble for. Er hardwaren ny, eller er det et problem som plutselig har oppstått? 6611650[/snapback] enig, er litt lite det ja Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 En kamerat av meg hadde nettopp akkurat samme problem. En kjapp sjekk viste at prosessoren ble overopphetet, kjøleren må ha kommet ut av stilling under transport. Løsning: Montere kjøleren på nytt. Behøver ikke å være samme årsak for deg, men et mulig tips Andre muligheter er PSU-problemer eller RAM. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har du prøvd med en annen strømforsyning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå