Zecko Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg tenker på å kjøpe en pc med Intel Centrino 1.8ghz, og jeg lurer på en ting: Hvor stor ytelse har den som en P4 prossesor.. eller slik.. er den like rask som en P4 med 1.8 ghz eller mer? Takk for alle svar =) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Du kan plusse på mellom 600-800Mhz pluss i forhold til Pentium4 så den yter ca som en 2,5Ghz P4 Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Okay, takk. En AMD Turion 64 1.8Ghz da? hvor stor P4 er den for å si det slik:P Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Okay, takk. En AMD Turion 64 1.8Ghz da? hvor stor P4 er den for å si det slik:P 2.5 GHz stemmer ikke. Kameraten min har en 1.6 centrino, den yter en god del bedre en min 2,4 Ghz pentium 4(min yter ca 3/5 av hans) en 1.8 centrino vil tilsvare rundt 3 Ghz pentium 4(kanskje til og med mer!) en turion 64 1.8 vil vel også tilsvare noe bortimot 3 ghz, Men det spørs nok også litt på buss hastigheten på både P4 og centrino prossesoren også. Gå for centrino, lavest strømforbruk og konge ytelse! Endret 4. august 2006 av Matmoms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå