Gå til innhold

Lys under hovedkortet

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med katole rørene eller "neon wire"? Gir de ifra seg skadlige strålinger mot hovedkortet om man bruker de i nærheten?

Har bestilt meg en pakke med blå neon wire som jeg tenkte å legge mellom hovedkortet og hovedkort plata på kabinettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, definitivt en god idè, men synes bildet på sist side var litt for dårlig til å bedømme noe. Tviler egentlig på at det er vits jobben :p

6725365[/snapback]

Sant det, ble ikke så veldig bra egentlig, :thumbdown:

Kanskje bedre det bilde her. Kamera klarer ikke ta gode bilder uten Blitz. Casio EX-P600

post-71425-1156276134_thumb.jpg

Lenke til kommentar

tok katoden ut av røret, la gjennomsiktig teip over den lederen på utsiden av røret så den ikke fikk kontakt med HK eller HK-brettet. så skrudde jeg løs de tre skruene på HK sin høyre side så dro jeg KH litt ut for å få det inn (trangt kabinett) hadde gått uten hvis jeg hadde fått Katoden inn fra høyre side men jeg gadd ikke slite med det. Var lettere å ta tre skruer i HK

Lenke til kommentar
venter bare på et annent kabbis å ha delene i, gleder meg som en unge

6731328[/snapback]

Åssen kabinett da ? Vurderer selv å kjøpe Cooler Master Centurion 534 Sort, men er ikke sikker, kan være det vil føles for lite iogmed at jeg har Chieftech Dragon nå.

Eller så lager jeg et selv. SE HER Blir nok den nederste med modifikasjoner under bygging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...