_tHokA_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hvordan er det med katole rørene eller "neon wire"? Gir de ifra seg skadlige strålinger mot hovedkortet om man bruker de i nærheten? Har bestilt meg en pakke med blå neon wire som jeg tenkte å legge mellom hovedkortet og hovedkort plata på kabinettet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Joda, definitivt en god idè, men synes bildet på sist side var litt for dårlig til å bedømme noe. Tviler egentlig på at det er vits jobben Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Joda, definitivt en god idè, men synes bildet på sist side var litt for dårlig til å bedømme noe. Tviler egentlig på at det er vits jobben 6725365[/snapback] Sant det, ble ikke så veldig bra egentlig, Kanskje bedre det bilde her. Kamera klarer ikke ta gode bilder uten Blitz. Casio EX-P600 Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 fikk du hele katoden under med sliping? eller tatt ut selve katoden? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 tok katoden ut av røret, la gjennomsiktig teip over den lederen på utsiden av røret så den ikke fikk kontakt med HK eller HK-brettet. så skrudde jeg løs de tre skruene på HK sin høyre side så dro jeg KH litt ut for å få det inn (trangt kabinett) hadde gått uten hvis jeg hadde fått Katoden inn fra høyre side men jeg gadd ikke slite med det. Var lettere å ta tre skruer i HK Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) venter bare på et annent kabbis å ha delene i, gleder meg som en unge Endret 23. august 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 venter bare på et annent kabbis å ha delene i, gleder meg som en unge 6731328[/snapback] Åssen kabinett da ? Vurderer selv å kjøpe Cooler Master Centurion 534 Sort, men er ikke sikker, kan være det vil føles for lite iogmed at jeg har Chieftech Dragon nå. Eller så lager jeg et selv. SE HER Blir nok den nederste med modifikasjoner under bygging. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 blir bare midlertidig så jeg veit ikke men det blir ikke mere enn 300kr værd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå