siDDis Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 http://Beyondunreal.com har transparent innhald som eg synes er knallfett. Kva er trikset for å få til sånt? Er det javascript eller ligger det i CSS? Er den ein spesiell farge? Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det er bare et bilde, som ligger som bakgrunn i et lag (CSS). Bildet er redigert slik at det ser transperent ut u forhold til resten av fargene på siden. Bildet kan du finne på denne linken. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det er mulig å lage delvis gjennomsiktige bilder i .png-formatet, men IE støtter dessverre ikke denne egenskapen uten å få servert litt javascript-kode. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Nå er det veldig lite IE støtter da... Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er mulig å lage delvis gjennomsiktige bilder i .png-formatet, men IE støtter dessverre ikke denne egenskapen uten å få servert litt javascript-kode. 6605363[/snapback] Har du en link til kode? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er mulig å lage delvis gjennomsiktige bilder i .png-formatet, men IE støtter dessverre ikke denne egenskapen uten å få servert litt javascript-kode. 6605363[/snapback] Har du en link til kode? 6606348[/snapback] Prøv her. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er mulig å lage delvis gjennomsiktige bilder i .png-formatet, men IE støtter dessverre ikke denne egenskapen uten å få servert litt javascript-kode. 6605363[/snapback] Har du en link til kode? 6606348[/snapback] Prøv her. 6607188[/snapback] Jeg brukte det skriptet for å fikse noen knapper i IE, men da ble lenkene kun knyttet til bildet der det ikke var transparent. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå