d-e-x-t-e-r Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg skal overføre videoklipp til mobil. Jeg vet man skal konvertere den til 3gp format. Har prøvd haugevis med programmer som gjør dette men alle resultater gir ET problem; usammenheng mellom lyd og bilde..(lyden kommer ca. 1 sek for tidlig). Jeg vet at konverteringsprogrammet 'Xilisoft 3gp video converter' gjør denne jobben.Men det jeg trenger hjelp med er å sette opp instillingene for videoen.. bitrate osv Det jeg sliter med er det dårlige resultatet med lyd.. lyden går ikke i takt med videon, dt er ca 1 sek forskjell, og det ødelegger jo hele opplevelsen. Jeg husker å ha brukt programmet 'xilisoft 3gp video converter' og tuklet med video innstillingene for leeenge siden, og det gav topp resultat. Men nå har jeg desverre glemt hvordan jeg fikk det til.. har sittet å prøvd ut i flere dager uten positiv resultat. Så jeg spør dere kloke menneker. Hvordan kan jeg konvertere video klipp til 3gp.. som gir riktig resultat? dvs at lyden går i takt med videoen. Setter virkelig stor pris på hjelp. (forøvrig, mobilen jeg har er en samsung D500, hvis dt kan gi no nytte) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) I følge en artikkel i ITavisen skal Super være ett glimrende valg. Har ikke prøvd dette selv... Edit: Ellers har jeg lest at noen mobiler sliter litt med .3gp fordi maskinvaren i mobilen ikke er kraftig nok. MPEG-4 skal visstnok være noe mindre krevende. Endret 2. august 2006 av GEman Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Super fungerte iallfall bra til meg Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Super fungerte veldig bra her også. Ganske lett forståelig og bra program. Anbefales. Lenke til kommentar
2rb Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) CloneDVD Mobile fungerer bra. Har ikkje testa så mykje, men... Endret 2. august 2006 av 2rb Lenke til kommentar
m3 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Hvilken format er du prøver å konvertere ifra !? Er det flere eller... Ifølge den posten her kan du få problemer med lyden når du konverterer fra windows media video (.wmv) Endret 2. august 2006 av m3 Lenke til kommentar
d-e-x-t-e-r Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) ---------------------------------------------------- Hvilken format er du prøver å konvertere ifra !? Er det flere eller... Ifølge den posten her kan du få problemer med lyden når du konverterer fra windows media video (.wmv) --------------------------------------------------- Det var nok det som var problemet. Konverterte filen først til avi, deretter til 3gp.. og det funket! Da er det problemet løst. Takker alle som svarte Endret 4. august 2006 av d-e-x-t-e-r Lenke til kommentar
d-e-x-t-e-r Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) ..................slettet................ Endret 4. august 2006 av d-e-x-t-e-r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå