LordArild Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei. Må bestille meg nytt kabinett, helst i dag. Har kikket litt i lengre tid nå, og har spottet meg ut et par som kan være aktuelle. Du har dette som er fra Lian Li. Vi har evigunge Stacker Og vi har råstilige Xaser Tsunami Tre fine kabinetter som jeg ikke klarer å bestemme meg for. Hvis det er noen tungtveiende grunner til å velge noe annet skal jeg vurdere det. Maks. pris 1500 inkl. frakt. Håper på lynraske svar (med argumenter) Hilsen LordArild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Kanskje ikke overraskende fra min side: Lian Li, altså SCAND-versjonen. Par kjappe grunner: - Stilrent og solid - Romslig - Bra innvendig løsning - Meget bra luftgjennomstrømning - Meget støysvakt Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Enig med [mogu] på det der. Skal selv kjøpe Lian Li Scand versonen fra Microplex med 120" MIST vifter + Mist 500W strømforsyning. Et stilrent og ikke minst skikkelig kvalitetskabinett! Endret 2. august 2006 av jurgeeen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Må si meg enig med begge to over.. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Da er Lian Li kabinett bestilt... Selvfølgelig SCAND utgave.. takk for hjelp MVH Lordarild Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hva er egentlig forskjellen mellom SCAND og ikke-SCAND når det gjelder 6070? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hva er egentlig forskjellen mellom SCAND og ikke-SCAND når det gjelder 6070? 6608985[/snapback] hm, så vidt jeg har fått med meg så er det "scandinavisk verson". SCAND versonen er altså kabinettet Microplex har forbedret med 2x 120" MIST vifter og litt annet. Micoplex SCAND. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 SCAND utgaven er som du sier en spesialutgave for skandinavia, som spesifisert av microplex.. Og Lian Li leverer som vanlig.. Plukker forresten opp kabinett i morgen... gleder meg som en unge Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 SCAND utgaven er som du sier en spesialutgave for skandinavia, som spesifisert av microplex.. Og Lian Li leverer som vanlig.. Plukker forresten opp kabinett i morgen... gleder meg som en unge 6609299[/snapback] Hehe, gleder meg utrolig mye selv! skal kjøpe ny pc i slutten av august så det kommer til å bli "orgasmiskt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 SCAND-versjonen har mer solide føtter med et mye bedre utseende (stikker ikke ut), dessuten er det brukt 2 x 12 CM vifter istedenfor 3 x 8 CM eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan er kjøleegenskapene til SCAND versjonen? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Gratulerer med et helt konge kabinett, trådstarter Lenke til kommentar
hax2kon Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hvordan er kjøleegenskapene til SCAND versjonen? 6627444[/snapback] Henger meg litt på dette spørsmålet.. Vurderer å kjøpe akkurat dette kabinettet. Er det god luftgjennomstrømming med de medfølgende viftene? Eller blir det veldig "tett" i kabinettet..? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Klarer ikke å bestemme meg for kabinett Synd for deg. Fra spøk til gulrot, Lian Li er et herlig kabinett, diggbart å se på Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Henger meg på her jeg også.. Hadde først bestemt meg for Ammo 533.. Vurderer det Lian Li SCAND støydempet.. Hvordan er støynivået på det Lian li i forhold til Ammo 533?? Har I&S Server tower fra før.. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=eye981sc&mcat=c438 Dette støyer noe enormt.. Er uten støydempingsmatter. Rene alu kabinetter støyer vel en del mer en plast? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har også tenkt på PC6070ASCAND (sølvfarget) - men har nølt lenge fordi jeg bare har brukt stålkabinetter hittil. Jeg oppfatter aluminium som skranglete og frykter for et helsikes spetakkel, selv om det er såkalt støydempet. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hei Vil bare fortelle litt om mine erfaringer med dette kabinettet. Aluminium er absolutt ikke skranglete. Gikk fre Qtec kabinett i stål og plast, til dette, og synes at dette er merkbart stillere. Tempraturen på diskene mine gikk også fra ca. 50 til 30 grader pga vifte som er plassert rett foran diskbrønnen. Et annet stort pluss er at det er dritsnaxy. Digger døra som er ganske solid. kabinettet har et meget clean look som passer meg godt. Har også mange fiffige løsninger før feste, men hovedkortplate sitter fast. Dette er forsåvidt greit. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte dette framfor f.eks. Stacker, eller noe annet. Det er litt dyrt, men det er jo Lian Li tross alt. Lykke til i valget av kabinett. Jeg vet at jeg traff hvertfall MVH LordArild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå