Skribenten_ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe ) Endret 2. august 2006 av janern21 Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe ) 6603474[/snapback] ingen som vet? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 testet 3dmark2001 på et slik grafikk system, mener og huske at jeg scoret ca 6000 noe som er litt vel slapt. skal du kjøpe bærbar ville jeg sikta litt høyere, med dedikert skjermkort Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 fikk spilt wow på et system som scora 4000 i 2001.. dette var en celeron 2,6Ghz, radeon 9200, og 512 mb ram.. tror det skal gå greit ved lave settings Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det går.. En på rommet over gangen i militæret spilte det, og det så ikke ut til å hakke... Men seff, dedikert er bedre Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe ) 6603474[/snapback] Du vil mest sannsynlig plages med lagg. Stesøsteren min har en Dell Inspirion ett eller annet med G06200 elns og 512mb ram. wow er veldig tregt på hennes maskin. jeg tror egentlig ikke det vil bli noe bedre på X200 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 skal kjøpe meg en ny PC... har ikke tenkt meg noe spillmaskin siden jeg har en ganske allright stasjonær.. men hadde vært gøy å kanskje spille litt wow sammen med venner i ny og ne.. så lurer på om Radeon Xpress 200M og WoW sammen... (og i tillegg 1 gig ram vis det er med på å hjelpe ) 6603474[/snapback] Du vil mest sannsynlig plages med lagg. Stesøsteren min har en Dell Inspirion ett eller annet med G06200 elns og 512mb ram. wow er veldig tregt på hennes maskin. jeg tror egentlig ikke det vil bli noe bedre på X200 6604620[/snapback] Oi.. det var litt av en signatur.. Blir slitsomt å lese poster hvis alle skal ha sånn.. Fjern den før moderatorene ser den. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hadde en HP laptop med AMD Sempron 2800 , 512MB ram , Radeon 200M. Wow var uspillbart. Lenke til kommentar
DGR Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 WoW krever mye minne, ikke kraftig gpu. Søk etter wow og macbook på youtube. Der kan du se wow kjøre på en macbook (ikke pro) som kommer med intel 950GMA skjermkort, dog med 2GB ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå