aeinstein Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Litt kravstor ja. :!: Skal ha bærbar som er ca 15'' (større er for stort og 12 er FOR lite...) til å studere med. Mine ville krav er listet nedenfor: - Core Duo - 1 GB RAM - 60+ HD - 3d-kort som klarer litt (om noen har masse fordeler med GMA 950/900 så si fra ) - 1024*768 er litt for lav oppløsning (eller?) - Fint design. (HP har håpløst design VS. Zepto har deilig design) - Gjerne er merke som bra (IBM er kanskje hakket høyt på merkestigen...) - Batterilevetid på helst mer enn tre timer - Pris: 8'000-15'000 NOK Så på IBM thinkpad T60 med litt specs men det ble for dyrt... Så på fujitsu men finner ikke en som passer som har grei 3D også. Noen som har noe gode tips? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei! Her er to forslag: Acer Aspire 5561WXMi/CenDuo/ATIX1600 9995 kr Acer Aspire 5671AWLMi/CenDuo/ATIX1600 10395 kr Se på spesifikasjonene. De er forholdsvis like, bortsett fra skjermstørrelsen. Batteritiden er på 3,5 timer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Var ikke noe å si på de nei Men de er så sykt billige (11'000,- mot 19'000,-) i forhold til IBM med litt lavere specs på; så: er kvaliteten faktisk bare halvparten så god? Det må være en dønn stabil pc som ikke klikker, for det er viktig skolearbeid ++. Og jeg vil helst ikke risikere å bli sittende ofte uten pc... Noen som har synspunkter på nevnte Acer bærbare ang. kvalitet? Lenke til kommentar
Sjefen.no Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 De "dårligste" Core Duo prosessorene.... Jeg har sett maskiner til rundt 10.000,- med T2300 og T2400. T2050 er vel en smule dårligere? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Tror det blir IBM til 19'000. Bare for å være på den sikre siden. Noen formeninger om http://www.ibmshop.no/ ? Det er butikk man m¨å forhåndsbetale til konto på.... Det liker jeg dårlig... men det er vel seriøst nok når de har tatt et slikt høyt profilert navn? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg vil tro at Acer er minst på nivå med IBM angåene kvalitét, muligens bedre. Jeg ville ivertfall ikke betalt så mye mer for IBM. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå