Gå til innhold

saftig ripe i oblivion dvd

Hansulu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei har klart å få en saftig ripe i oblivion plata mi, spillet er blitt helt ubrukelig. Er d noen sjanse for at jeg kan få tilsendt en ny plate med oblivion?

6603389[/snapback]

Tror det. Tror du kan sende plata til utgiverne eller den norske distrubutøren. Det er jo ikke lov å ta sikkerhetskopi av plata, så tror de må sende en ny en til deg.

Husker dette temaet var oppe før her i forumet, så søk litt.

Lenke til kommentar
En kompis av meg bruker tannkrem på riper, ja du hørte riktig tannkrem :D . Det funker noen ganger ifølge ham. Jeg har ikke prøvd det, men prøv siden du allerede kjøper ny. Ikke glem å gi oss tilbakemelding. :wee:

6606900[/snapback]

Det funker ikke, bevist av mythbusters :)

/cyrus

Lenke til kommentar
En kompis av meg bruker tannkrem på riper, ja du hørte riktig tannkrem :D . Det funker noen ganger ifølge ham. Jeg har ikke prøvd det, men prøv siden du allerede kjøper ny. Ikke glem å gi oss tilbakemelding. :wee:

6606900[/snapback]

/cyrus

6607166[/snapback]

Mythbusters er flinke...

Hah. Noen sier zalo skal virke, men det gjør nok ikke det.

Edit: Måtte reformulere.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg fikk ripet opp min PGR3 plate, og etter å ha kontaktet Microsoft fikk jeg beskjed om at jeg måtte kjøpe et nytt eksemplar.

Lenke til kommentar
....tannkrem..bla.bla

6606900[/snapback]

/cyrus

6607166[/snapback]

Har brukt tannkrem på ripete cder endel ganger, det funker det, så lenge ripene ikke er for dype. Det som er greia er at tannkrem har en viss "slipe"funkjson, så man utjevner plastlaget.

Ellers så kan man også bruke rubbing, beregnet for matte billakker, denne er endel kraftigere enn tannkrem, men funker bra. Legg på litt glansvoks tilslutt, så skal det funke ganske så bra:)

Endret av fluid_
Lenke til kommentar

Får man ikke sånn repareringssett til cd'er og dvd'er?

EDIT: Da jeg sprakk sims 2 cdn min, sendte jeg EA en mail med historien (sprakk da jeg tok den ut av coveret)

og de svarte: Send den ødelade cdn så erstatter vi den...

Det er jo ikke cd/dvd man betaler 500+ for.

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...