Hansulu Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei har klart å få en saftig ripe i oblivion plata mi, spillet er blitt helt ubrukelig. Er d noen sjanse for at jeg kan få tilsendt en ny plate med oblivion? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei har klart å få en saftig ripe i oblivion plata mi, spillet er blitt helt ubrukelig. Er d noen sjanse for at jeg kan få tilsendt en ny plate med oblivion? 6603389[/snapback] Tror det. Tror du kan sende plata til utgiverne eller den norske distrubutøren. Det er jo ikke lov å ta sikkerhetskopi av plata, så tror de må sende en ny en til deg. Husker dette temaet var oppe før her i forumet, så søk litt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Sparka du borti konsollen nå? Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 hehe... har fysisk klart å lage ripa helt av meg selv:) skal høre med distrubitør.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvordan klarte du det egentlig? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvordan klarte du det egentlig? 6603721[/snapback] Det vil jeg også vite Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Siden dere lurer og for å gjøre en litt lengre historie kort så var det ikke meg, men en av mine yngre brødre.. litt irriterende Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Min bror klarte å gjøre dette med mitt Morrowind (XBOX). Kommer ikke lengre enn til hovedmenyen. Gi et ord her om du kommer noen sted med distrubutøren da. -Jar Endret 2. august 2006 av Jarek Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) En kompis av meg bruker tannkrem på riper, ja du hørte riktig tannkrem . Det funker noen ganger ifølge ham. Jeg har ikke prøvd det, men prøv siden du allerede kjøper ny. Ikke glem å gi oss tilbakemelding. Endret 3. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 En kompis av meg bruker tannkrem på riper, ja du hørte riktig tannkrem . Det funker noen ganger ifølge ham. Jeg har ikke prøvd det, men prøv siden du allerede kjøper ny. Ikke glem å gi oss tilbakemelding. 6606900[/snapback] Det funker ikke, bevist av mythbusters /cyrus Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) En kompis av meg bruker tannkrem på riper, ja du hørte riktig tannkrem . Det funker noen ganger ifølge ham. Jeg har ikke prøvd det, men prøv siden du allerede kjøper ny. Ikke glem å gi oss tilbakemelding. 6606900[/snapback] Det funker ikke, bevist av mythbusters /cyrus 6607166[/snapback] Mythbusters er flinke... Hah. Noen sier zalo skal virke, men det gjør nok ikke det. Edit: Måtte reformulere. Endret 3. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg fikk ripet opp min PGR3 plate, og etter å ha kontaktet Microsoft fikk jeg beskjed om at jeg måtte kjøpe et nytt eksemplar. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Somregel om du kontakter utgiverne eller den norske distrubutøren så kan du få en ny plate mot et mindre beløp. Noen er så greie å gir deg det gratis også. Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) ....tannkrem..bla.bla 6606900[/snapback] Det funker ikke, bevist av mythbusters /cyrus 6607166[/snapback] Har brukt tannkrem på ripete cder endel ganger, det funker det, så lenge ripene ikke er for dype. Det som er greia er at tannkrem har en viss "slipe"funkjson, så man utjevner plastlaget. Ellers så kan man også bruke rubbing, beregnet for matte billakker, denne er endel kraftigere enn tannkrem, men funker bra. Legg på litt glansvoks tilslutt, så skal det funke ganske så bra:) Endret 3. august 2006 av fluid_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tannkrem og zalo fungerer ikke mot RIPER, men de renser cdn for fett og dritt. derfor det noenganger funker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tannkrem og zalo fungerer ikke mot RIPER, men de renser cdn for fett og dritt. derfor det noenganger funker Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Tannkrem og zalo er prøvd, uten resultat Skal spørre elkjøp om jeg får ny plate hos de når jeg kommer hjem fra ferie.. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Får man ikke sånn repareringssett til cd'er og dvd'er? EDIT: Da jeg sprakk sims 2 cdn min, sendte jeg EA en mail med historien (sprakk da jeg tok den ut av coveret) og de svarte: Send den ødelade cdn så erstatter vi den... Det er jo ikke cd/dvd man betaler 500+ for. Endret 3. august 2006 av stekri88 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Men vi fikk aldri svar på hvordan trådstarters ripe ble laget. Vi fikk bare vite at han ikke hadde gjort det selv. Jeg er fortsatt like nysgjerrig. Hvordan ble ripen laget? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kjøp deg sånn cd-reprareingskit hos din lokale elektrobutikk. Jeg fikk et slikt kit til jul og fikk fiksa flere cd'r som blandt annet warcraft 3 osv. Funker kjempe fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå