Gå til innhold

Queensrÿche - en albumguide

Benbjo

Anbefalte innlegg

Takket være denne gaiden ligger Queensrÿche på 7. plass med 210 spilte sanger, ifølge last.fm. Med andre ord, jeg liker dem ;) .

Men trådstarter, du burde også skrive ferdig diskografien. Liker måten du skriver på. Presist og forståelig det du skriver der. Veldig bra stykke arbeid!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takket være denne gaiden ligger Queensrÿche på 7. plass med 210 spilte sanger, ifølge last.fm. Med andre ord, jeg liker dem ;) .

Men trådstarter, du burde også skrive ferdig diskografien. Liker måten du skriver på. Presist og forståelig det du skriver der. Veldig bra stykke arbeid!

7247127[/snapback]

Takk for det :)

Skal se hva jeg får gjort. Vet jeg burde gjøre ferdig påbegynt arbeid.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Legg merke til at ryche har gitt ut et meget interessant - eller eksperimentelt - album, Dedicated to Chaos. Jeg kjøpte plata (enda den utvidede versjonen) og er svært fornøyd med den. Spør du meg, så er dette den beste utgivelsen deres siden Promised Land i 1994. Særlig tre låter skiller seg positivt ut: Retail Therapy, At the Edge og Big Noize. Jeg skal være enig i at det har vært mye "hit and miss" med ryche (fordi de tar sjanser), men med denne plata har de virkelig re-oppfunnet seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...