hardmongo Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) tok dette nå nettop for å teste mitt nye objektiv (sigma 70-300mm).. har framhevet ting i photoshop med channel mixer og forskjellige blending modes Endret 3. august 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kjenner at jeg får en vond følelse når jeg ser dette, for her er det visse antydninger til at sommer'n er på hell? Eller er det redigeringa som har skyld i at det har blitt slike farger? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kjenner at jeg får en vond følelse når jeg ser dette, for her er det visse antydninger til at sommer'n er på hell? Endelig Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Veldig spesielt bilde, sier ikke meg noe om kvaliteten på objektivet i alle fall Men kunstneriskt og fint resulat, selv om det er litt for "hardt og kantete" for min smak. Er det veldig behandlet etter at det forlot kameraet? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 3. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 det korte svaret er vel: ja. har ikke skarpet det opp så mye, men jeg har framhevet enkelte farger med en del channel mixer adjustment layers med forskjellige blending modes Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 3. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 denne sauen fant jeg også.. dette viser iallfall ikke kvaliteten på objektivet Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 kult bilde av sauen. bra tatt og redigert Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Grattis med nytt glass. Jeg likte begge bildene, og spesielt det av sauen. Det første er også fint, skikkelig høst-stemning, selv om det egentlig ikke er høst. (Jeg tviholder på sommern til snøen faller)! Tøff etterbehandling på begge to. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg tror nok grunnen til de fargene på "høstbildet" er at det har vert så varmt, og mye sol = bladene blir rett og slett svidde! Jeg så dette da jeg kjørte ned i fra hardangervidden sist Søndag, er helt rart! Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Likte det bildet av sauen. Skvatt litt da jeg så fargene i første bildet, da jeg har tenkt å kjøpe samme linsa sjøl. Var i butikken i dag for å sjekke om de hadde fått den. Den faktisk inn kom mens jeg sto i kø. Hvordan syns du den fungerer? Jeg syntes den ble utrolig laaaang da jeg begynte å zoome og fokusere litt. Men det betyr vel i grunn ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå