Prog_Kick Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Ja..som sagt funker disse to delene sammen??...har noen prøvd dette?? Lenke til kommentar
mosher Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Hmmm, i 9 av 10 tilfeller vil dette funke, men grunnet en timing funksjon i XP, som ikke er innebygd i v1.0 kortet kan det la være å boote i 1 av 10 tilfeller. Men sånn i utgangspunktet skal det ikke være større problemer Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 skal gå med en bios flash har jeg hørt. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Quote: On 2001-12-11 15:07, slakt skrev:skal gå med en bios flash har jeg hørt. Prøver du å flashe et v1.0 kort med ny bios som støtter XP, kan jeg nesten garantere at du får feilmld av flash prog'et!!! For den sjekker at du har et kort som er i samsvar med biosen du prøver å legge inn.. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Det med BISO flash må du ha hørt feil, det gjelder v1.3 av kortet je, men ikke v1.0. Det kortet mangler noe hardware messige saker for at det skal være 100% kompitabelt, og som nevnt over her, en bios flash med bios for 1.3 kortet vil awd flash progget lett oppdage. Men som jeg sa, har Abit Kina funnet ut at det faktisk funker i det fleste oppstartene, og om du har maskina på 24/7 skulle vel dette gå fint. mosher Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Prøver du å flashe et v1.0 kort med ny bios som støtter XP, kan jeg nesten garantere at du får feilmld av flash prog'et!!! For den sjekker at du har et kort som er i samsvar med biosen du prøver å legge inn.. selvfølgelig sjekket flash proget hk`et ditt :razz: ka ellers skal sen gjør da Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 I følge en kar på overclocking.com skal det gå fett som faen å bruke Athlon XP 1600 på rev 1.0-1.2 utgavene av KT7A(-raid). Har ikke linken akkurat nå. Dessuten er det bare å snakke med folka der du kjøper prosessoren, med mindre de er noen ordntlige kjipinger bør dem la deg få "penga-tilbake-garanti" om det ikke fønker! Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Tusen takk for svar.Jeg leste også det innlegget til han fyren så fikk xp til å fungere på sitt Abit KT7A kort..Men Er litt kjipt hvis jeg må ha en maskin så ikke alltid starter opp....da risikerer jeg å bli "mobbeoffer" blant venner :smile: Så jeg lurer på å kjøpe emg et Nytt HK..har alltid hatt lyst på Epox,hvet ikke hvorfor..VIl ikke ha MSI (Skitt,SYNES JEG) Noen andre forslag..er det noen andre bra? for eks Asus...hvil ha et med soft bios,slik at jeg styrer det meste i biosen :smile: Ikke over 1500 kr :smile: Noen Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå