supr Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ikke de beste gruppene men bedre enn ingenting. Synes de kunne sammla mange store guilds. Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For dere som er i gruppe med Magtheridon; Balnazzar Genjuros Hellscream Laughing Skull Magtheridon Nordrassil Quel'Thalas Viss du er alliance og møter Dac, Serendipety, Tun, Blomsterjohn og andre. Guilds som Nihilum, Glodge, TSA og Polymorphing PowerRagers er guilds som kommer til å feste seg til minnene til folk på serverene over. GL, jeg har slutta, men kommer kanskje tilbake ved expansion. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Oh yes... Men han får jo kanskje affliction på sitt lag... Jeg kjenner flere folk som spiller på realms i samme Battlegroup som Sylvanas 6606367[/snapback] Har egentlig aldri bitt meg særlig merke i Affliction i battlegrounds, jeg. Method, derimot, de har ubergear, får konstant healing og dispelling, og passer på healerne/dispellerne. Forferdelige greier. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Affliction har jo havnet i verdens dypeste avgrunn. Fra å være den suverent beste horde-guilden på Sylvanas og en så godt som død C'thun, har de gått til 80% wipes på twin emps og generelt utrolig dårlig moral. Da hjelper det ikke at mange av spillerne deres begynner å trekke til andre guilder som f.eks Completely Different og Method. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er Nihilum like bra som de var før? De var uslålige på Burning Legion helt til de rerolla. Vet ikke hvordan de er nå. PVE messig gjør de det hvertfall bra ser det ut til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 heh, dette kan bli interessant. med litt flaks kan jeg (Frostwhisper) klare å gruppere med venna mine på Haomarush. Da kan det bli moro med PvP igjen ^^ Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 heh, dette kan bli interessant. med litt flaks kan jeg (Frostwhisper) klare å gruppere med venna mine på Haomarush. Da kan det bli moro med PvP igjen ^^ 6607100[/snapback] Tvilsomt at du kan lage premade med andre realms. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 WOOHOO gleder meg vilt til å få spille sammen med method og få gruse horde fra sylvanas...har blitt knust av method tidligere (se sig. ) Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Oh yes... Men han får jo kanskje affliction på sitt lag... Jeg kjenner flere folk som spiller på realms i samme Battlegroup som Sylvanas 6606367[/snapback] Har egentlig aldri bitt meg særlig merke i Affliction i battlegrounds, jeg. Method, derimot, de har ubergear, får konstant healing og dispelling, og passer på healerne/dispellerne. Forferdelige greier. 6606934[/snapback] teamplay med andre ord Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 For dere som er i gruppe med Magtheridon; Balnazzar Genjuros Hellscream Laughing Skull Magtheridon Nordrassil Quel'Thalas Viss du er alliance og møter Dac, Serendipety, Tun, Blomsterjohn og andre. Guilds som Nihilum, Glodge, TSA og Polymorphing PowerRagers er guilds som kommer til å feste seg til minnene til folk på serverene over. GL, jeg har slutta, men kommer kanskje tilbake ved expansion. 6606530[/snapback] Hahaha, me hordie at LS Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Latterlig! Dette hadde jeg faktisk gledet meg til, kanskje spille mot noe kjentfolk.. Så får jeg bare møkka-realms i min gruppe. Ikke særlig mange heller. Lurer også på hvordan matchmaking systemet blir. Blir vel veldig likt som i dag. Jeg hadde håpet mulighet for arrangerte kamper. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Earthen RingRavencrest Runetotem Shadow Moon Shadowsong Shattered Hand Silvermoon Skullcrusher Spinebreaker Stormrage Stormreaver Stormscale Terenas Thunderhorn Tural Ses i BG ahpadt og Deetee Og sikkert flere også 6605809[/snapback] Mememememememe 6605834[/snapback] kommer jeg å Lenke til kommentar
Såni Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 BG6 kan bli artig, hordes gled dere til å møte Decimation fra Talnivarr sitt team Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Earthen RingRavencrest Runetotem Shadow Moon Shadowsong Shattered Hand Silvermoon Skullcrusher Spinebreaker Stormrage Stormreaver Stormscale Terenas Thunderhorn Tural Ses i BG ahpadt og Deetee Og sikkert flere også 6605809[/snapback] Mememememememe 6605834[/snapback] kommer jeg å 6608069[/snapback] ME 3 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ses i BG ahpadt og Deetee Og sikkert flere også 6605809[/snapback] Klar som et egg. (deetee har ebaya) 6605831[/snapback] Så vidt jeg vet heter han fortsatt Deetee på forumet la oss lage imbagroups og drepe hordes, o.O Lenke til kommentar
Groet Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 hm.... ser for meg denne buggen: man banker horde, alt er finfint, leaver BG, men hva faen? siden når spilte jeg på RP-server ?? 6604596[/snapback] UÆÆÆÆÆÆÆ Tenk å havne på en PvP server! 6606231[/snapback] mwahhahahaha I'm comin ter get ya ! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Gidder ikke quote, men Me2! Både mot og med dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå