nazrm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...ThreadID=228439 Below you will find which realms are in your battlegroup: Agamaggan Aggramar Al'Akir Arathor Aszune Azjol-Nerub Bladefist Bloodhoof Bloodscalp Burning Blade Doomhammer Draenor Dragonblight Emerald Dream Sunstrider Warsong Zenedar Argent Dawn Burning Legion Crushridge Daggerspine Deathwing Dragonmaw Dunemaul Earthen Ring Ravencrest Runetotem Shadow Moon Shadowsong Shattered Hand Silvermoon Skullcrusher Spinebreaker Stormrage Stormreaver Stormscale Terenas Thunderhorn Turalyon Balnazzar Genjuros Hellscream Laughing Skull Magtheridon Nordrassil Quel'Thalas Bloodfeather Darksorrow Defias Brotherhood Frostwhisper Haomarush Lightning's Blade Neptulon Ragnaros Sylvanas The Maelstrom The Venture Co. Twisting Nether Vashj Ahn'Qiraj Bronzebeard Chromaggus Dentarg Drak'thul Emeriss Executus Khadgar Kul Tiras Mazrigos Moonglade Talnivarr Trollbane Hakkar Scarshield Legion Steamwheedle Cartel Xavius Aerie Peak Boulderfist Eonar Frostmane Grim Batol Jaedenar Kazzak Kilrogg Outland Ravenholdt Stonemaul Tarren Mill Vek'nilash Wildhammer Kor'gall Lightbringer EDIT: Dette går live i 1.12 patchen. 9 PVP realms i Kul Tiras gruppen, short queues here I come! (lov å håpe ) EDIT2: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/b...ttlegroups.html Endret 2. august 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 WTF? 3 andre realms for Xavius? For noe dritt. Lenke til kommentar
Unbeaten Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Er oppdelingen basert på poplation siden noen har mange koplinger, mens andre har få? Eller har det noe med fordeling av horde/ally? Anyways syntes dette er råkult! blir kult å møte andre spillere, samt at det vel blir oftere BGs nå! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Edit: Glem det, leste feil Endret 2. august 2006 av Tmz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Er det ute nå? Synes jeg fortsatt møter de samme folka i bg jeg. /confused 6603166[/snapback] Les posten litt nøyere du. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 12 andre realms ilag med frostwhisper, sweet! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvorfor er det så rart fordelt? Noen grupper får 10+ servere, mens to andre grupper består av 4 og 2 servere. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 14 andre realms i Stormscale / Ravencrest gruppen Godt jeg har lvl 60s på begge serverene da, så jeg kan spille mest mulig sammen med kamerater Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) 14 andre realms i Stormscale / Ravencrest gruppen 6603435[/snapback] Gleder meg stort Endret 2. august 2006 av apollox Lenke til kommentar
different Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 14 andre realms i Stormscale / Ravencrest gruppen 6603435[/snapback] Gleder meg stort 6603579[/snapback] Jeg er i den battlegroupen (Skullcrusher). Kanskje jeg bør vente med paid transfer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg som hadde et håp om at jeg skulle slippe char. transfer, men ser ikke slik ut nå med BG grp. 7. :/ Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Yea, mange grupper med Vashj:D Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Skal bli digg å ganke RP folk i BG's. Får håpe det ikke er så bra gearet folk i Frostwhisper sin battlegroup. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 feeettt Eonar (Min server som jeg spiller på nå) + GRIM Batol (Der alle in-game vennene mine migrerte) Sweet å møte på folk jeg ikke har sett på lenge ass Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Trasig fordelt. Lurer på hva de har fordelt etter. Er oppdelingen basert på poplation siden noen har mange koplinger, mens andre har få? 6603165[/snapback] Aner ikke, men kan tilføye at Xavius har ikke så mange folk på realmen. Edit: Stryk det jeg sa. Ser nå at Xavius er rangert som medium. Ikke verst, ettersom den var recommended før jeg dro på ferie . Endret 2. august 2006 av Seian Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Trasig fordelt. Lurer på hva de har fordelt etter. Er oppdelingen basert på poplation siden noen har mange koplinger, mens andre har få? 6603165[/snapback] Aner ikke, men kan tilføye at Xavius har ikke så mange folk på realmen. Edit: Stryk det jeg sa. Ser nå at Xavius er rangert som medium. Ikke verst, ettersom den var recommended før jeg dro på ferie . 6603804[/snapback] Den er Low pop som oftest, men medium rundt 5-9 når flest folk er på. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Darksorrow Defias Brotherhood Frostwhisper Haomarush Lightning's Blade Neptulon Ragnaros Sylvanas The Maelstrom The Venture Co. Twisting Nether Vashj Vi sees i BG, folkens. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 ... Jeg gleder meg ... Spiller på TVC. Equip- messig ligger vi vel ca 14 lysår bak Neptulon ... Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Below you will find which realms are in your battlegroup: Aerie Peak Boulderfist Eonar Frostmane Grim Batol Jaedenar Kazzak Kilrogg Outland Ravenholdt Stonemaul Tarren Mill Vek'nilash Wildhammer blir sikkert morro ja Endret 2. august 2006 av FOOrK Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvor...er..min realm? /cry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå