krepsos Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Skal ha ein studie-pc, helst til word, excel og enkel nettbruk... Men eg vil ha ein som heilt, eller nesten heilt stille og best mogeleg batterilevetid. Tips? Har sett på Dell Latitud X1, som er superflott, men hadde håpa på ein svært stillegåande pc med god batterilevetid til lågare pris... har bra stasjoner til spel og slikt, så det bryr eg meg ikkje med... at den er liten er heller ingen bakdel Helst ikkje meir enn 10.000 Endret 2. august 2006 av krepsos Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Ville ha anbefalt Denne... selv skal jeg kjøpe en Dell XPS 1710 til skole/spilling.. pga gammel og dorlig stasjonær... men etter som at du har en god spill PC... ville denne ha vært i blinken for deg tror jeg! Faktisk Veldig bra Grafik og Masse minne å ta av hvist du oppgraderer til 2Gb ! Endret 2. august 2006 av Beer£and Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ville ha anbefalt Denne... 6602942[/snapback] Den der har vel svak lysstyrke på skjermen, og kort batteritid slik jeg har forstått det. Jeg ville tittet på Acer Aspire 5561WXMi/CenDuo/ATIX1600 9995 kr. Denne har batteritid på 3,5 timer. Spesifikasjonene er meget bra, men jeg har ikke prøvd den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Synest Thinkpad Z60m virkar bra (http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/thinkpad_z60m/20957/5), bytter greit vekta mot vanvittige 7t batterilevetid med mogeleg MultiBay-oppgradering. "Støynivået på maskinen er også greit. Viften går dessverre det meste av tiden når strømmen er koblet til, men viftestøyen til vanlig er knapt hørbart" Spørsmålet er kor "hørbar" viftestøyen er, for sjølv synest eg mange maskiner bråkar alt for mykje for bruk i lesesal, der eg vil nytta den. Er denne ok til det? Erfaringar på dette område? Dessutan ligg det jo mange ulike Z60-modellar for sal, der harddisk og minne er redusert på dei billegaste. No er ikkje eg ute etter det, sidan eg har ein bra stasjoner, men er det andre ting som manglar på desse? (ser det td er tillegg for stort batteri) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå