FlaK Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Laptop'n skriker etter mer RAM, men jeg sliter med å finne. Kan noen hjelpe meg å finne rett RAM type i noen norske nettbutikker? Er en HP OmniBook XE3(L). Alt jeg har funnet er det som kommer frem i minnekalkulatoren til PSData, men de har ikke noe på lager, og ikke større enn 128MB. Skulle gjerne hatt en 512MB brikke, men alt hjelper. Takk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har selv en HP Omnibook XE3, og der kan du sette inn iallefall 128 Brikker. Jeg mener å ha sett i et program at man også kan sette i 256 brikker sånn at du har mulighet for 512 Ram tilsammen. Lenke til kommentar
FlaK Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Med mindre jeg er blitt helt fjern så er det kun 1 ekstra minneslot under luka på undersiden. Problemet er å finne hvem som selger riktig type RAMbrikker. Lenke til kommentar
FlaK Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Med mindre jeg er blitt helt fjern så er det kun 1 ekstra minneslot under luka på undersiden. Problemet er å finne hvem som selger riktig type RAMbrikker. 6604938[/snapback] Er ikke så lett dette? Ingen som har noen tips? Maskina er helt panisk innimellom, trenger RAM! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå