DesertGlow Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tenkte jeg skulle forsøke å lage en DVD ut av en XviD-fil bare for å se om det er mulig å spille den av på en vanlig DVD-spiller. Jeg vet dette gir kvalitetstap, så ikke kommeter det en gang Uansett, jeg brukte SUPER til å konvertere til VOB-fil, som helt fint ble spilt av i VLC, men Nero var ikke så veldig glad i meg når jeg skulle brenne ut som video-dvd, den klaget på at jeg manglet et par filer i tillegg til vob-filen. Er det noen som har noen anelse om hvordan disse filene lages, eller hva som eventuelt er den beste måten for å brenne ut XviD-filer til DVD-filmer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) WinAVI er eit fint program til å konvertere filer blant anna til DVD. Den lager ei ferdig VIDEO_TS-mappe med alle nødvendige filer, som kan brennast i Nero. Edit: La til link. Programmet er ikkje gratis dessverre. Endret 2. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Ser ut som en god løsning, men det var tregt i forhold til SUPER, og jeg har ingen intensjon om å kjøpe det.. Finnes det ingen måte å få disse VOB-filene til å fungere likevel? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det går heilt sikkert an på eit vis, til dømes med eit DVD-authoring-program. IFOEdit kanskje. Skal ikkje garantere noko, då eg aldri har prøvd programmet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 kan du ikke bare hive VOB filene inn i NeroVision express? skal gå fint det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå