Fulgu Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Fikk lyst til å dele dette med dere, da jeg synes det har fantastiske farger til å være rett fra kamera. Måtte forsøke en del ganger for å få bildet klart fra en gammel robåt i treverk, selv om vinden var fraværende gynger det mer enn nokk til å ødlegge så lysømfimtlige bilder. Kanskje ikke så spesielt motiv for alle sammen, men jeg synes stemningen funker knall. Er selv litt usikker på snøen i fjellene, men for meg er det bare stedet sjarm, den ligger der hele året. Endret 2. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fint bilde Fulgu! Men du burde kanskje poste det i Bildekritikk https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=209 Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fint bilde Hansen! Om man ska vær negativ; kanskje litt mye støy i himmelen på høyre side? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Ren feilposting fra min side, trodde virkelig jeg var i Bildekritikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå