RostamX Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Her er det en del modda bioser til en del nye hovedkort... Med modda mener jeg at fks. volt kan stilles høyesre enn med orginale bioser. http://members.optushome.com.au/windsurfer/ Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ehh, åssen åpner man den cracka biosen? Bruker iso buster men det funka ikke. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ok, har kommet litt lengre nå, men er det noen som kan fortelle hvordan jeg kan oppgradere til den biosen i xp? Edit: har kr7a hk [ Denne Melding var redigert av: Citizenx på 2002-10-20 17:47 ] Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 du må lage en boot-disk (oppstarts diskett) og kopiere ove awdflash og bios (xxxxxxx.bin) fila over på boot-disken. Deretter restarter du maskinen (med disketten i seff) Og skriver: awdflash og når du er inne i awdflash så skriver du inn navnet på bios fila (xxxxxx.bin) Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Er ganske nybegynner på detta. Men er det sånn at jeg skal lage en boot disk(tar 6 disketter)? Skal jeg lage en boot disk så tar det 6 disketter, og hvem av de skal jeg ha awdflash og bin fila på? Kan noen prøve å forklare på en nybegynner måte? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 du er klar over hvis du monger så funker ikke maskinen din.... alle hovedkort produsentene har guide på hvordan det skal gjøres finn en slik guide pass på at du har riktig bios du skal legge in(og ikke til en annen bios) Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Nei det er bare en disk du trenger! Gå inn på my computer og høyre klikk på a: da får du opp noen valg, velg da så format. Når du har gjort det så kommer det opp et nytt "bilde" der velger du create a MS-dos startup disk! Og voila!! du har en bootdisk Lenke til kommentar
erl Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg vil legge til at så snart dere bruker disse BIOS'ene ryker garantien! Bruk av disse BIOS'ene gjøres på eget ansvar. BIOS'ene er moddet av ivrige overklokkere og ikke av firmaene selv, derav kan det forekomme alvorlige bugs, i verste tilfelle starter ikke PC'en din igjen. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 enig , ikke f om jeg hadde innstallert en slik uten at 100 brukere først sa at det fungerte på deres maskin. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 De fleste av disse biosene er laget av en kar som heter Mr Natural som igjen går for å være en av de beste innen faget BIOS Sammtidig er disse biosene veldig populære utenfor Norge (statene,england osv) Det er faktisk mange som bruker dem... Bruk http://www.google.com og søk så får dere vel svar :smile: Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 JAAAAA, det funka Ingen bugs, alt er som det skal og biosen er bedre enn noen sinne :smile: Har ikke fått tid til å sjekke ut alt enda, men jeg kan med sikkrhet si at jeg hadde en puls på 180 da jeg flasha biosen og at den funker :smile: Edit: Men det du skrev om at volten kunne skrus høyere kan jeg ikke bekrefte. Volten går til max 1.85 nå, og det er det samme som den kunne før. [ Denne Melding var redigert av: citizenx på 2002-10-20 21:53 ] Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Da sikta jeg til abit IT7-MAX kortene men det er sikkert noe som er tweaka med din bios også! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Ok, det var mye nytt på den, men det hadde ikke gjort noe om jeg kunne ha stilt volten litt høyere :smile: Og nå støtter hk'et mit opp til xp2200, før bare til xp2000. Lenke til kommentar
Exsterminator Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det er jo en skam at han ikke har laget Bios til Abit Kg7 Raid og MSI Kt3 Ultra Aru. Jeg syntest at han kan lage til disse også. [ Denne Melding var redigert av: Exsterminator på 2002-10-20 23:11 ] Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det syns jeg å siden jeg har et MSI KT3 Ultra Aru :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå