Ciwie Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Jeg tenkte å bestille Seagate harddisken som er en del av ukens tilbud på Netshop. Hvordan tror dere det går på mitt eldgamle hovedkort (Asus P4S8X) ? Noen gode/dårlige erfaringer med Seagate forresten? Alle mine disker er fra WD. Takk for svar! Endret 2. august 2006 av Ciwie Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Den harddisken skal gå fint på ditt hovedkort. Seagate er bra harddisker, jeg kjøpte nettopp 2x 320gb Seagate Barracuda fordi de gjorde det godt i tester. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei. Tja, har vel egentlig ikke noe særlig dårlig erfaring med Seagate akkurat, men jeg ville heller bestilt en 300 GB samsung disk fra PCutstyr.no istede. Den blir noen kr billigere, og personlig synes jeg Samsungdisker er bedre disker. Har selv en 300 GB IDE Samsungdisk stående i et eksternt kabinett rett ved siden av meg nå, og den fungerer kjempe bra. Den var brukt som Lagringsdisk før jeg fikk de 6 andre 250 GB Diskene mine. Så jeg ville så absolutt ha bestilt en Samsungdisk fra PCutstyr.no istede ja, eller det spørs jo hvor du bor i Norge da. Hvis du bor i eller i nærheten av Oslo så blir det billigere og bestille fra Netshop uannsett. Lykke til. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hvis det er SATA 2 disk du ser etter synes jeg Western Digital Caviar SE16 gir god verdi for pengene! Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 nå heter det vell SATA300 og ikke SATA2 ? Epz. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Nå har jeg ikke sett noe annet enn at de kaller diskene fortsatt for S-ATAII jeg da men. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Billigere + 20 gb ekstra https://prisguiden.no/product.php?productId=44642 Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Den Seagate disken som "gsn" linker til er både billig, stillegående å lynkjapp + at den har Perpundærteknologi, har en slik selv å kan trygt anbefale den. *Slettet* Ser vist ut til at kortet ditt har S-ATA porter alikevell Endret 3. august 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jo, hovedkortet skal støtte sata. Ant. vil du ikke få utnyttet Sata300 funksjonen som de nyeste diskene har, men det har ikke noe å si. Det har ikke så mye å si hva du velger, det er ikke stor forskjell på diskene, men samsung skal være litt stillere enn seagate. Endret 3. august 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Hadde mer lyst på samsung i utgangspunktet, men saken var at noen venner av meg skulle allerede bestille på netshop. Så om jeg hadde valgt en harddisken på en annen nettbutikk hadde det kostet noe mer i porto... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Da er den disken helt kurant Seagate kan jeg anbefale! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Da er den disken helt kurant Seagate kan jeg anbefale! 6608947[/snapback] Det kan jeg og! Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ta den du får mest for pengene, men jeg støtter Western sine! Har en Seagate selv... 795,- del på 300giga = 2,65 kr/pr giga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå