Mowgli Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Noen som vet hvordan jeg skal koble ledningene inni en boks som jeg henger på veggen. Jeg skal ikke ha krysset. Inni ledningen er det 4 par. Noen som har en url eller noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvilken boks er det du prater om, Du må si hva det er du skal koble til i boksen din. Lettere å hjelpe deg om du forklarer litt bedre. Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg skal koble til en netverkskabel til en boks. Slik at jeg kan plugge i andre nettverkskabler inn i boksen. En netverkskontakt rettere sagt. Jeg har en netverkskabel med 8 ledninger inni. De må kobles på forskjellige hoder i nettverkskontakten. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hva er denne boksen du prater om? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Fra Venstre Hvit/blå Blå Hvit/Orange Orange Hvit/Grønn Grønn Hvit/Brun Brun Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Det er en kontakt, akkuratt som med telefonen, er det en kontakt på veggen. Slik kontakt skal jeg ha, bare med nettverk! Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det er ett fett hvordan du kobler, bare du gjør det likt i begge ender! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Helt korrekt, likt i begge ender. Den strømmen som går i ledningene er ikke så opptatt av fargen (med mindre du lager en grønn overledning). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det er ikke ett fett hvordan du kobler. Du kan ende opp med at det virker på 10Mb men ikke på 100Mb. Følg denne standarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå