Gå til innhold

Ny amdpc til max 14000-,

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men om minnet CL5?er ikke dette mye eller veier 800mhz opp for det?

6602666[/snapback]

Prisen var meget bra på disse CL5 brikkene, og det er helelr tvilsomt om du vil merke noe forskjell mellom CL4 og CL5 i praktis bruk. Liker du benchprogrammer så er det litt å hente på CL4 brikker.

Får du noen kroner til overs så kan du da spandere på deg CL4 brikker, noe bedre er dem da lell...

Lenke til kommentar

Jeg ville vurdért Conroe, men det kommer nok ikke på lager på ei god stund.

CL5 er ikke noe problem på minnet. Du merker nok ikke forskjell på CL5 og CL4 i praksis utenom ved overklokking.

Oppsettet er for så vidt veldig bra.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Enig med efikkan her. Og det er jo ikke så lenge til Conroe kommer, 20. august om jeg ikke tar helt feil.

6603626[/snapback]

Det er nok ulikt fra butikk til butikk. Men jeg regner med at de første partiene med cpuer er bestillt for lengst, så det kan ta sin tid før de blir lagervare.
Lenke til kommentar
Enig med efikkan her. Og det er jo ikke så lenge til Conroe kommer, 20. august om jeg ikke tar helt feil.

6603626[/snapback]

Det er nok ulikt fra butikk til butikk. Men jeg regner med at de første partiene med cpuer er bestillt for lengst, så det kan ta sin tid før de blir lagervare.

6604027[/snapback]

Netshop har ubekreftet dato til 4. og 5. August. :)

Lenke til kommentar

6604038[/snapback]

Slutten av august er nok mer realistisk :yes:

6604206[/snapback]

Ja jeg sjekket det i sted. Det gjenstår å se om de kommer så raskt. Isåfall må de bestilles raskt, siden veldig mange er ute etter disse cpuene nå.
Lenke til kommentar

Jeg ville nok heller holdt ut til Conroe er i butikk hyllene. Dersom du skal ha en AM2 X2 5000+ må du jo uansett vente litt, så hvorfor ikke vente litt til.

Men standhaftige AMD tilhengere er ikke alene, ser på ukens poll at 44% fortsatt ville valgt AM2 foran Conroe :)

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

6604038[/snapback]

6604206[/snapback]

Ja jeg sjekket det i sted. Det gjenstår å se om de kommer så raskt. Isåfall må de bestilles raskt, siden veldig mange er ute etter disse cpuene nå.

6604218[/snapback]

Jeg har litt mer tro på slutten av september... 1 mill core2 prosessorer på 12 uker :nei:

Lenke til kommentar

6604038[/snapback]

6604206[/snapback]

6604218[/snapback]

Jeg har litt mer tro på slutten av september... 1 mill core2 prosessorer på 12 uker :nei:

6604265[/snapback]

Jeg vil tro at noen kommer til landet før den tid, men de er nok bestillt allerede av kunder. Det skal noe til å mette etterspørselen med 1 mill. cpuer ja. Så det er ikke ulogisk det du skrev.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Vil conroe gruse AM2 X2 så kraftig at jeg bør revurdere systemet mitt? eller er det snakk om små forskjeller her? kan noen forklare hvorfor det er så mye bedre i såfall?

Lenke til kommentar

Den vil gruse systemet ditt ja :)

jeg er ikke ekspert på hvorfor, men er jo bare å lese forskjellige reviews på nettet så ser du hva du burde velge. Svaret er conroe!

Hvorfor tar du et så dyrt 7900GT kort? Får jo slike til 2200kr!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

E6700 er jo mye dyrere enn X2 5000+ da.. kan jo ikke sammenlignes da X2 koster litt over 2700,- mens E6700 koster litt over 4500,-

angående det skjermkortet så har den bedre ytelse og bedre kjøler enn den som koster 350,- mindre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Nei ser ikke noen grunn til å legge for mye inn på et skjermkort særlig nå som DX10 skjermkort er rett om hjørnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...