AlfSimen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Fryktelig synd at det deles opp her i Norge, men skal nok få de med seg på kinoen allikevel. Er liksom litt fetere å se film på kino. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 1. juni er jeg ferdig med eksamen, 1. juni slippes filmen i Teh UK. Englandsbåten, bitches, samtlige på forumet er invitert. 8406600[/snapback] Hvor og når går båten? Må si jeg har ganske så lyst å se Death Proof i dag. En skikkelig test dette. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Selv om jeg er ganske irritert over at de splittet Grindhouse, kan jeg ikke unngå å dra på kino for å se Tarantinos Death Proof ikveld. Må man så må man. Kommer med kritikk senere. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Sendes ikke Death Proof i Stavanger eller Sandnes jeg finner den ikke? Kan ikke finne den på noen av de andre dagene heller. Kinoprogram Death Proof,08.06.07 Endret 8. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Filmweb dekker ikke alle kinoene i Norge, så det er godt mulig at den vises i Stavanger/Sandnes. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Oh no, they doesn't. Om.. gah. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Og jeg som har en ongoing boikot av den første halvdelen av den i-to-klipte versjonen som nå vises på norske kinoer, og som planla samme praksis når den andre halvpaten settes opp. Hva skjer nå med mine planert om å kjøpe hele Grindhouse på dvd og nyte den i sin helhet. Nå ble jeg skuffet, nå er det nesten så jeg bare gir faen, og ser Death Proof på kino førstkommende helg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Oh no, they doesn't. Om.. gah. 8837781[/snapback] Herregud, dette har gått for langt. Hele Grindhouse-konseptet virker til å ha småfeilet litt. I USA gjorde den det ikke noe bra, her er den delt i to, DVDene er seperate og opplevelsen virker litt ødelagt. Endret 11. juni 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Herregud, hva er det de tenker på? Nå er jo alle håp om å få sett filmen slik jeg ville ødelagte. Konseptet er rett og slett pult i stykker noe så til de grader, og ingen ser ut til å egentlig vite grunnen til det hele - Et ønske om å tjene mer penger eller kanskje uvitenhet om hele konseptet. Kjedelig er det i alle fall Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser ut som dette har blitt en film man bare laster ned i ren trass. Hadde virkelig lyst å se den på kino, men næh... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er det sånn at Tarantinos del av Grindhouse heter Death Proof, og kommer på kino først? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Er det sånn at Tarantinos del av Grindhouse heter Death Proof, og kommer på kino først? 8863694[/snapback] Ja, men Planet Terror er egentlig nummer 1 og da blir hele sammenhengen voldtatt opp ned på hue Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ok. Hva er egentlig grunnen til at norske kinoer har valgt å gjøre det slik som dette? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ok. Hva er egentlig grunnen til at norske kinoer har valgt å gjøre det slik som dette? 8863965[/snapback] De blir tvunget. Om du leser litt i tråden får du det med deg. Uansett er grunnen at vi ikke har hatt Grindhouses og derfor ikke trenger å se de sammen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg skjønner ikke denne praten om Planet Terror og Death Proof. Jeg skal kun se Grindhouse, jeg. Viser de noe annet på kino så er det ikke aktuelt, det er jo ikke DP eller PT jeg har gledet meg til. Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet om trailerne som skulle gå i midten av de to delene følger med? Og om de følger med, følger de da med Deathproof, Planet Terror, eller begge to? Har gledet meg til de, og blir skuffet hvis de ikke er med Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) yess,da blir det Death Proof i kveld. Spennde!! Men jeg lurer også på om Machete traileren vises med Death Proof eller Planet Terror Endret 15. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Mener å ha lest at trailerene ikke vil bli vist der hvor filmen er delt opp. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Men jeg lurer også på om Machete traileren vises med Death Proof eller Planet Terror 8866611[/snapback] I kinoversjonen i USA ble den vist før Planet Terror, altså helt først. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tidenes konsept er faenmeg ødelagt. Tragisk at filmene kommer på dvd separate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå