Manx Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hadde man ikke lyst til å se Grindhouse før så fikk man det kanskje nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Rosario Dawson er så vanvittig sexy! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hun er skummelt fin det er sant det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det at hun og Dante har hatt seg i Clerks 2 er det mest usannsynlige filmen har å by på Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fant ratingen til Grindhouse på filmratings.com... Rated R for strong graphic bloody violence and gore, pervasive language, some sexuality, nudity and drug use. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Den ble vel også klippet litt ble den ikke? Den lå jo godt ann til en NC-17 rating når den ble lagt fram første gangen, kan jo hende at de har fått pratet den ned til en R Rating, men samme kan det egentlig være siden den ikke skal sees på kino den skal boikotes. Men den skal nytes når den kommer helt sikkert med en Unrated utgave på HD DVD i løpet av året Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 blah, for no drit. jeg venter til en unrated dvd-versjon kommer ut. Trevakt og jeg skulle jo se denne pà premieren Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Skal ikke ta det for fast fisk for å si det sånn. Jeg vet at det i hvert fall gjelder et par av trailerene som er i mellom filmene (Eli Roth og Rob Zombie sine) om dette også gjelder resten av filmen, om trailerne har blitt klippet eller ikke for å få de ned i R rated det kan jeg ikke svare på. Eneste grunnen for at jeg boikotter denne på kino er fordi vi får den i to deler og ikke sånn som QT og Rodriguez har laget den som en lang film, den endte jo opp på 3t. 5 minutter der borte med trailere og hele skiten... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det må bare bli de tre kuleste timene ever. Som å åpne Ringenes Herre i Photoshop og trykke ctrl + i. Lenke til kommentar
1_3_hill Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Fant en "Making of Grindhouse" på nettet Del 1, Del 2, Del 3 og Del 4 Pluss mange fler intervjuer. 1, 2, 3,4 , 5, 6, 7, 8 og 9. Og et lite klipp fra premieren Dere har sikkert sett de før, men la de ut her på sikkerthetsskyld Endret 7. april 2007 av 1_3_hill Lenke til kommentar
DRK Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Thanxgiving traileren til Eli Roth ligger på ign! http://media.movies.ign.com/media/749/749962/vids_1.html FET! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor har ikke filmen blitt ratet på IMDb enda, selv om den har hatt premiere? Teit. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Whooppa! Den har nå gått inn på 8,6/10 med rett over 2000 stemmer. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva pokker er dette for noe tøv? Når «Grindhouse» settes opp i Norge møter filmen ikke bare konkurranse fra andre filmer, men også fra seg selv. Etter produksjonsselskapets ordre vil filmene i Europa vises hver for seg - noe de dedikerte filmfansene neppe setter stor pris på. Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hva pokker er dette for noe tøv? Når «Grindhouse» settes opp i Norge møter filmen ikke bare konkurranse fra andre filmer, men også fra seg selv. Etter produksjonsselskapets ordre vil filmene i Europa vises hver for seg - noe de dedikerte filmfansene neppe setter stor pris på. 8354933[/snapback] Det er sånn det er her i lille norge. Derfor skal den ikke ses på kino for min del, håper uncut verson av dvd'en kommer ut fort... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Veldig lang tid det skulle ta da. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er det egentlig noen her som har tenkt å se denne på kino? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ain't it cool.com: Neill Cumpston’s Written The Only GRINDHOUSE Review You Ever Need To Read!! PLANET OF TERROR is directed by Robert Rodriquez, which is all I need to say. In fact, instead of his name on poster saying, “Directed By”, he can legally change his name to a picture of a naked Viking woman on a snowmobile with flamethrowers out the back and the flamethrowers are killing a Yeti. That’s the level of guaranteed quality his name brings to stuff. Hirr, han fornekter seg ikke denne gangen heller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 1. juni er jeg ferdig med eksamen, 1. juni slippes filmen i Teh UK. Englandsbåten, bitches, samtlige på forumet er invitert. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Må si den ser utrolig tøff ut.Trailer Grindhouse Site Death Proof Endret 1. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå