Gunfreak Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg joiner boikotten jeg også. dette skulle være en Tarantino/Rodriguez film. ikke en tarantino og så en Rodriguez film Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Antar at det er noe ekstra informasjon som vi ikke har fått høre enda, fordi de kan ikke bare gjøre noe slikt. Men hvis det viser seg å være så enkelt, så kommer jeg til og med å bytte TV kanal hvis f.eks en reklame for 'første delen' av filmen kommer. Er jo helt uhørt de engang kom på ideen, enda verre at den kanskje blir iverksatt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Antar at det er noe ekstra informasjon som vi ikke har fått høre enda, fordi de kan ikke bare gjøre noe slikt. 7992236[/snapback] De gjorde jo det med kill bill.... http://www.hollywood.com/news/Tarantinos_K...o_Parts/1722113 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jo men det ble jo gjort slikt at Tarantino ikke ble tvunget til å klippe vekk for mye. I stedet for å holde seg innenfor én 2-3 timers film kunne han da lage 2x 2 timers filmer. Grindhouse kommer til å bli 75 min pr. film. Som er ALT for lite. Og hvis de bestemmer seg for å legge til ekstra scener i Europa versjonen vil jo USA folket klikke... Denne duste løsningen vil irritere et av kontinentee uansett. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som er med til SF Norge sine kontorer med store bannere og flagg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som er med til SF Norge sine kontorer med store bannere og flagg? 7992444[/snapback] Jeg organiserer boikott og protesttog as we speak, og vi har allerede en insider innenfor en større trøndersk avis som har lovet dekning. ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som er med til SF Norge sine kontorer med store bannere og flagg? 7992444[/snapback] Jeg organiserer boikott og protesttog as we speak, og vi har allerede en insider innenfor en større trøndersk avis som har lovet dekning. ^^ 7992463[/snapback] Keep me posted. Jeg er med på det meste. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 At grindhouse ble delt ble tatt opp på forrige fredags "filmpolitiet" på P3, kan streames fra nrk.nos nettsider. Verdensversjonene blir tilsammen betydelig lenger enn den klippete/sammenslåtte Amerikaversjonen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som er med til SF Norge sine kontorer med store bannere og flagg? 7992444[/snapback] Jeg organiserer boikott og protesttog as we speak, og vi har allerede en insider innenfor en større trøndersk avis som har lovet dekning. ^^ 7992463[/snapback] Keep me posted. Jeg er med på det meste. 7992468[/snapback] Og du er jo skribent på Kulturo. Kjør sak Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Brilliant, med kulturo på vår side vil vi sanke 7 hele underskrifter. ^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 det er opplagt hva vi må gjøre for å få oppmerksomhet rundt saken, noen(steffy) må ta på seg en jakke med sprengstoff og sprenge Dimension Films hovedkvarter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hmm, da blir det p2p da. :-\ Grindhouse.2007.doublefeature.HDDVD.1080i.mkv eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 det er opplagt hva vi må gjøre for å få oppmerksomhet rundt saken, noen(steffy) må ta på seg en jakke med sprengstoff og sprenge Dimension Films hovedkvarter 7992704[/snapback] Jeg melder meg! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) sånn skal det låte, rett etter du har gjort det, gir vi en dvd til Al Jazeera, med krav om at Grindhouse skal sendes som EN film Endret 21. februar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Med tanke på at filmen(e) har premiere i USA i april så kommer neppe en sone 1 DVD ut før august/september når den siste filmen har premiere i Norge. Så dere som preiker om nedlasting etc, med mindre dere har tenkt å sitte og se på et kinosal-opptak, så får dere ikke noe særlig valg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) derav våre planer om terrorisme(til noen CIA agenter som sitter å lurker på forumet, dette er en spøk, vi har ingen planer om å sprenge noen ting, så ikke kom å kiddnapp meg til gitmo, hvis dere må kiddnappe noen ta steffy) Endret 21. februar 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Brilliant, med kulturo på vår side vil vi sanke 7 hele underskrifter. ^^ 7992650[/snapback] Er det startet en underskiftskampanje? Jeg kan spørre Henrik Salthe om jeg får skrive en artikkel med link til den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Booyah <-Underskriftskampanje. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Booyah <-Underskriftskampanje. 7993062[/snapback] Fant den. Men det er jo rart at Tarantino eller Rodriguez ikke griper inn selv? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Tarantino grep jo ikke inn under Kill Bill, var jo med på å komme opp med unnskyldninger der. Miramax var jo inne i bildet og ville kutte lengden, de fant den mest optimale løsningen med tanke på penger og det var å dele den opp. Minst optimale for fansen, men siden når er de blitt hørt i slike saker? Det er jo en ganske fersk nyhet, forhåpentligvis kommer det en uttalelse fra dem snart. Men noe sier meg at dette har vært planlagt i lang lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå