Deosl Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Screw that! Venter heller på DVD eller andre muligheter. Greit at dem skal tjene noe, men å gå bort i fra skapernes ønsker... Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvis de vil tjene dobbelt så mye penger så gjør de noe slikt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) For noe forbanna crap. Kommer ikke til å se noen av filmene på kino på grunn av dette. Jeg ville sett begge om det ikke hadde vært for at det egentlig skulle være en film, men nå frister det svært lite å gi dobbelt så mye penger for to filmer som egentlig skulle vært en. Blir heller til at jeg ser noen andre filmer på kino, så får jeg heller finne en rimeligere måte å få sett disse på. Endret 21. februar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Nei, nå fikk jeg lyst til å vente på DVDen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg har sendt mail til filmweb for å spørre hvem som tok avgjørelsen, dette er helt klart en sak som ikke kan ignoreres. Jeg har gledet meg alt for lenge til denne filmen til at norske kinoer skal ødelegge opplevelsen for meg, jeg stoler på at samtlige her på filmforumet bidrar med klagebrev og underskriftskampanje hvis det blir nødvendig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Dette gjelder for så vidt jeg vet alle steder utenom Nord-Amerika. Nå hadde jeg ingen planer om å se dette her på kino så bryr meg fint lite. Det får bli på DVD. Lurer på om dette er med Tarantino sin velsignelse. Ville vært temmelig merkelig i så fall. Men de to regissørene har jo nok innflytelse til å kunne stoppe det om de ønsker, vil jeg tro. This is about the studio wanting to double their money in countries they think they can get away with it. http://www.themovieblog.com/archives/2007/...o_2_movies.html Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det ser jo ut som noen på det forumet tar det pent, i hvert fall: Tarentino is a cocksmoking asswrangeler and anyone who has ever enjoyed his movies should step out into traffic with a sign that says "I deserve to die." Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Haha dagens Regner med Tarantinofansen her på forumet vil flame vedkommende tilbake til pre-internett-tiden Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg lurer på hvor mange som kommer til å boikotte filmen(e) pga dette. Håpet er at distributørens griske plan skyter tilbake på dem selv. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Neste blir vel at de selger to separate dvder :/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Cun: Det ble jo ikke akkurat resultatet med Kill Bill De slipper nok unna med dette også. De har jo klart å hype det opp og skape blest. PR-stunt? Edit: Kill Bill fadesen var jo i sin tid et gigantisk PR show som folk var dumme nok til å bite på. Med Tarantino sin velsignelse. Ble jo mer penger og oppmerksomhet av det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Vel dette var vel en av en 8-10 filmer som jeg SKULLE se på kino i år, ikke nå mer. Nå kommer jeg til å vente på HD DVD utgivelsen og sparer penger... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kommer ikke til å kjøpe den engang. Ren boikott. Ille nok at de tok en spansk en med Kill Bill, nå gjør de det samme med Grindhouse. Hvor mange ganger skal man la seg lure? Kommer til å se den hos noen andre som kjøper den. Pengene mine kaster jeg ikke bort på slikt lureri, må være litt prinsippfast her. Dette stinker nok et PR triks fra den kanten Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg kommer vel til å kjøpe den/de. Men jeg håper de for pokker klarer å gi den ut som en film på HD DVD og ikke to Jeg får se, men på kino skal jeg ikke... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Sannsynligvis slippes kinoversjonen, med begge på rad med trailere mellom, på DVD i statene, om ikke i resten av verden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Regner/håper på det, hvis de da ikke tar en Kill Bill og slipper de hver for seg også må vi vente på en den endelige versjonen. Det vil jo ikke komme som en bombe for å si det sånn... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Enig med Dotten her. Kommer til å boikotte filmene på grunn av dette tullet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Drar nok til utlandet for å se denne. Skulle nesten ha satt opp en petition for å få underskrifter for boikott mot denne filmen på kino i Norge. Endret 21. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Gidder ikke se de på kino jeg heller, når de driver med sånt tull. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hadde det vært på samme dag, hadde jeg gladelig betalt for to billetter, men det at avstanden i tid er såpass stor er jo bare tåpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå