Zethyr Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg fatter ikke hysteriet, men jeg kommer antakeligvis til å se denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg fatter ikke hysteriet, men jeg kommer antakeligvis til å se denne. 7943764[/snapback] Tarantino og Rodriguez har laget den... Fatter du fortsatt ikke hysteriet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tarantino og Rodriguez har laget den... Fatter du fortsatt ikke hysteriet? 7943793[/snapback] Nei. Jeg har sansen for noen av de andre filmene de står bak, men ut fra traileren virker det som om de prøver litt for hardt å få det til å bli en 70-talls kultfilm-kopi. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Gleder meg masse til å se denne Men åssen forhold har tarantino med Eli Roth? Så hostel, og mente det var noe samarbeid mellom dem der. Ser ut som om det er noe her også Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tarantino og Rodriguez har laget den... Fatter du fortsatt ikke hysteriet? 7943793[/snapback] Nei. Jeg har sansen for noen av de andre filmene de står bak, men ut fra traileren virker det som om de prøver litt for hardt å få det til å bli en 70-talls kultfilm-kopi. 7944151[/snapback] Er ikke det hele poenget da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Får ikke håpe det blir en like selvhøytidelig og arrogant smørje som Kill Bill var. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Får ikke håpe det blir en like selvhøytidelig og arrogant smørje som Kill Bill var. 7945927[/snapback] Forholdene ligger vel ikke akkurat så mye til rette for det i disse, imotsetning til Kill bill. Endret 14. februar 2007 av co2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor ikke det? Selvhøytidelighet, arroganse og pretensiøsisme er vel like overførbart på 70-talls horrorflickstributter som dette. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Den første Kill Bill filmen var bra. Den andre var dårligere, men fortsatt ganske bra. Hva var det som var så selvhøytidelig med de egentlig? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvorfor ikke det? Selvhøytidelighet, arroganse og pretensiøsisme er vel like overførbart på 70-talls horrorflickstributter som dette. 7945989[/snapback] Men nå er vel målet med disse filmene å lage noe som er overkill og overdrevet voldelig for å skape underholdene action og "humor." Blir vel snarere snakk om mistolkning om det overnevnte skulle bli tilfelle? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bare for å gjøre én ting klart: Det er ikke noe som heter å feiltolke film Jeg får argumentere en annen dag. Men det skal nevnes at denne filmen virker kul (Jeg bare håper inderlig at det ikke blir en ny Kill Bill) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Kill Bill 1 var jo en god film. Ikke noen ny Pulp Fiction eller Reservoir Dogs på noen måte, det skal jeg ikke påstå. Men filmen var likevel god, selv om den ikke var like bra som det beste jeg har sett av Mr. Tarrantino. Grindhouse virker dritfet. Men fallhøyden er veldig stor for min del. Endret 14. februar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Grindhouse blir vel ikke noe du tenker på som en god film, derimot som en kul film. Og cun:Å kalle Kill Bill for arrogant smørje er bare tåpelig og uten grunnlag. Endret 14. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei. Jeg har sansen for noen av de andre filmene de står bak, men ut fra traileren virker det som om de prøver litt for hardt å få det til å bli en 70-talls kultfilm-kopi. 7944151[/snapback] Nå får du til å virke som ett Epic Movie, Scary Movie-konsept. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Grindhouse blir vel ikke noe du tenker på som en god film, derimot som en kul film. Og cun:Å kalle Kill Bill for arrogant smørje er bare tåpelig og uten grunnlag. 7946306[/snapback] En kul film er oftest en god film. Forventer selvsagt ingen gudfaren, men en god film innen sin lille nisje. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei. Jeg har sansen for noen av de andre filmene de står bak, men ut fra traileren virker det som om de prøver litt for hardt å få det til å bli en 70-talls kultfilm-kopi. 7944151[/snapback] Nå får du til å virke som ett Epic Movie, Scary Movie-konsept. 7946507[/snapback] Det er nesten det jeg frykter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Og cun:Å kalle Kill Bill for arrogant smørje er bare tåpelig og uten grunnlag. 7946306[/snapback] Det er like tåpelig og grunnløst som de som lovpriser den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan noen kan se noe som helst av QT og kalle det arrogant forstår jeg ikke, det er jo filmer som ikke tar seg selv eller noe annet alvorlig i det hele tatt. Mannen er en liten gutt med en leksikonhjerne fylt til randen med sære, obskure og underholdende idéer fra et liv med film, som slår dem sammen til "smørjer" av ren og skjær underholdning. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 http://www.themovieblog.com/archives/2007/...o_2_movies.html Latterlig at Grindhouse blir splittet. Da går jo litt av det jævla poenget bort og de falske trailerne blir meningsløse. Tror nok mange heller venter på DVD'en eller den ulovlige versjonen på nettet når man må betale to ganger for å se en film som var ment som en. Gjerrigknarker! Premieredatoer i Norge: Death Proof: 1 juni Planet Terror: 14 september Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er dette sant? De kan da virkelig ikke gjøre noe så dumt?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå