Gå til innhold

Mens vi venter på "Grindhouse"

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Mener å ha lest at trailerene ikke vil bli vist der hvor filmen er delt opp.

8867743[/snapback]

Jeg bekrefter det, men husker ikke hvor jeg har lest det. Kanskje det bare er en magefølelse :hmm:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er helt uaktuelt å se den på kino nå, så jeg gjør som Fisker og laster den ned. Har HD-prosjektor, så jeg får invitere wh1te på besøk.

Riiiiight... akkurat som om HD-projector hjelper deg så mye om det du laster ned har oppløsning 132x132.

Lenke til kommentar
Det er helt uaktuelt å se den på kino nå, så jeg gjør som Fisker og laster den ned. Har HD-prosjektor, så jeg får invitere wh1te på besøk.

Riiiiight... akkurat som om HD-projector hjelper deg så mye om det du laster ned har oppløsning 132x132.

8869624[/snapback]

Hadde tenkt å vente på blu-ray-rip, da.

Lenke til kommentar

Vel jeg så Fisker anmeldte Grindhouse etter å ha lastet ned, og med de elendige utgavene som ligger på nett nå så er det idiotisk å spolere filmopplevelsen slik, IMHO.

Anyhow, hva er vitsen med å laste ned, for min del blir det import når de kommer i statene. Kan ikke gjøre noe fra eller til hvordan de velger å selge dem, om det er delt eller samlet. Kopier som måtte havne på nettet blir jo akkurat de samme.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Vel jeg så Fisker anmeldte "Death Proof" etter å ha lastet ned, og med de elendige utgavene som ligger på nett nå så er det idiotisk å spolere filmopplevelsen slik, IMHO.

8870253[/snapback]

Jeg tenkte det samme først, og var redd for at jeg ødelagte filmopplevelsen. Men kvaliteten var ikke så ille som man skulle tro, og jeg dro for gardinene, slo av lyset, skrudde opp lyden, og koste meg til de grader. Filmopplevelsen var herlig.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte det samme først, og var redd for at jeg ødelagte filmopplevelsen. Men kvaliteten var ikke så ille som man skulle tro, og jeg dro for gardinene, slo av lyset, skrudde opp lyden, og koste meg til de grader. Filmopplevelsen var herlig.

Da har vi nok ulike preferanser... Legger ikke ut noen screenshots her (jeg er sikker på de fleste finner dem på egen hånd) men f.eks. de "telesync"-utgavene som er å finne på nett nå er dårligere enn en ufokusert tredjegrads VHS-kopi med lyd ut av en lommeradio. ;)

Lenke til kommentar

Filmen skal jo være 'trasha' uansett :p Men det stemmer at de ser helt jævlige ut, alikevel har jeg sett alle de siste filmene hans slik fordi jeg klarer rett og slett ikke å vente.

Og når jeg fant ut at Grindhouse ville bli splittet hadde jeg ikke noe valg.

Lenke til kommentar

Vel jeg så Fisker anmeldte Grindhouse etter å ha lastet ned, og med de elendige utgavene som ligger på nett nå så er det idiotisk å spolere filmopplevelsen slik, IMHO.

Anyhow, hva er vitsen med å laste ned, for min del blir det import når de kommer i statene. Kan ikke gjøre noe fra eller til hvordan de velger å selge dem, om det er delt eller samlet. Kopier som måtte havne på nettet blir jo akkurat de samme.

8870253[/snapback]

Jeg har ikke Blu-Ray-spiller og jeg vil se den i så bra kvalitet som mulig, da blir det den skitne metoden. Og jeg kan alltid late som det er en protest mot Weinstein og at jeg nekter å gi ham penger, men det er bullshit og alle vet det ^^

Lenke til kommentar

Ahhh. Satan det var fett å se Death Proof på kino. Og den muligheten må vi takke piratkopiering for. Da jeg bare kunne sett filmen etter å ha sett Grindhouse. Men for å være helt ærlig er det ikke SÅ viktig. Death Proof og Terror Planet er såpass forskjellige at man ødelegger ikke noe med å se dem én om gangen. Men det er en prinsippsak som jeg forstår utmerket, så hvis dere fremdeles er i tvil, vent på Grindhouse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde tenkt å se Death Proof på kino i går, men jeg sovnet like etter jeg kom hjem fra jobb og våknet nå. Kanskje det er skjebnen?

Lenke til kommentar

Må nesten si at hvis du er fan av Tarrantino og har sett mange av filmene hans, så er denne døds kul imo.

Hadde det vært en annen fyr som hadde laget den ville den nok sugd balle..

Anyway, en fet liten detalje var at han hadde trukket inn mange momenter fra tidligere filmer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...