Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Grindhouse (2007) Two 75 minute horror movies written by Quentin Tarantino & Robert Rodriguez put together as a two film features. Including fake movie trailers in between both movies. Internasjonal premiere: 7. april, 2007 Norsk premiere: 11.05.2007 Regissører: Quentin Tarantino (Death Proof), Robert Rodriguez (Planet Terror), Eli Roth (Trailer) & Edgar Wright (Trailer) Manus: Quentin Tarantino & Robert Rodriguez Skuespillere: Naveen Andrews, Zoe Bell, Michael Biehn, Josh Brolin, Rosario Dawson, Tom Savini, Quentin Tarantino, Rose McGowan, Danny Trejo, Kurt Russell m.fl. Trailer: Kulturo Linker: IMDb, Wikipedia, Everything Tarantino on Grind House, Rotten Tomatoes Intervjuer: Entertainment Weekly, Ain't It Cool News Forventninger: Den mest spennende filmen i nær fremtid har enda ikke fått egen tråd, så jeg bestemte meg for å gjøre noe med det. Dette kommer til å bli en av tidenes råeste filmkonsepter. Jeg gleder meg til å se Rodriguez og Tarantino ta den helt ut på film, med Eli Roth som mellomstykke. Jeg har aldri sett så mye frem til en film, eller, et konsept blir det vel riktigere å kalle det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Denne har jeg siklet etter siden den ble annonsert. Håper de legger på noen filtere slik at filmen får den snuskete vhs-feelen som grind house/exploitation/video nasties har. Og semidårlig kameraføring er også ønskelig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Gleder meg for å si det mildt, får satse på at det blir like moro som sist de sammearbeidet, From Dusk Till Dawn er jo en kongefilm (teller ikke med Q.T 10 minutter i Sin City) Mener å huske at de har sagt at det er en mulighet for at det blir flere Grind House filmer, da kanskje basert på trailerene som skal gå inne i mellom filmene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Gleder meg vilt. Liker Naveen Andrews veldig godt, er dyktig skuespiller. Og kanskje Kurt Russel endelig kan gjøre et bra comeback. Kill Bill filmene skuffet meg, har store forventinger til dette her. Er herlig med en regissør som Tarantino, med Rodriguez involvert i tillegg så er dette både i pose og sekk. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Dette gleder jeg meg enormt til, eneste som kan trekke ned er at jeg får for høye forventninger. Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er filmen bra? 6605516[/snapback] Status: Filming Vanskelig å si om filmen er bra eller ikke siden ingen har sett den enda.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Denne har jeg siklet etter siden den ble annonsert. Håper de legger på noen filtere slik at filmen får den snuskete vhs-feelen som grind house/exploitation/video nasties har. Og semidårlig kameraføring er også ønskelig. 6603567[/snapback] Veldig enig der. Jeg er temmelig sikker på at Rodriguez sitt bidrag vil være preget av mye håndholdt, mens Tarantino kommer til å dra looken helt ut, tror jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ser unektelig veldig spennende ut. Håper den ikke kommer på kino. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ser unektelig veldig spennende ut. Håper den ikke kommer på kino. 6606672[/snapback] Pga rating? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ser unektelig veldig spennende ut. Håper den ikke kommer på kino. 6606672[/snapback] Pga rating? 6606691[/snapback] Correctomundo. :-) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Grindhouse news from comic-con Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hahaha! "The music, by Rodriguez, was so fucking John Carpenter it's not even funny." Dette kommer til å bli så fett! Håper Rodriguez virkelig klarer å få en slik 'mellom Escape from New York og The Thing' feeling. Den feelingen ligger på top 5 listen min. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Grind House Trailer Jeg venter ikke noe mindre på denne filmen nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 er jo bare for terror planet det der da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Er vel bare fra Robert Rodriguez sin del av filmen ja, kjørte bare en klipp og lim fra youtube overskriften QT holder vel fremdeles på å filme sin del, så det kommer vel noe der i fra snart også skulle man tro... Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Å fy og dæven, den filmen må jo bare bli heftig. Ser iallefall ut som Rodriguez har gjort jobben sin, og jeg tviler på at Tarantino kommer til å skuffe. Så å si at jeg gleder meg ville vært en underdrivelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Å herregud! Den så jo noe så vanvittig kul ut! Heia Rodriguez! Hvis quentin lever opp til forventningene blir dette en av neste års høydare! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fytti helvete. Har gledet meg til denne filmen altfor lenge. Ser så inn i hampen bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå