ErlendRU Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Dreiv å fikla med noe mappeoppdeling her om dagen, så plutselig åpner alle filmapper seg i søk.. =/ Har gjort alt jeg veit om som kan gjøres i mappealternativer og alt, men får det pokker ikke bort! Noen som veit hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Heisann. Jeg bumper denne for Erlend, han driver å flytter og har problemer med internetten sin. Noen som har en slags løsning på dette? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Ingen? Vil helst slippe å formatere for å få bort detta.. Skjønner ikke noe av hva som er gæli.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Iiiiiiingen? Prøvde å regge meg på winxp.no forumet eller hva det heter forno, men det var pokker ikke så lett altså.. Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Når du starter explorer (hurtigtast på tastaturet: win + E), hvordan ser du vinduet ut da, ser du menylinjen? Jeg ville stillt inn vinduet slik du liker å ha det (er du i stand til det nå?) og etter å ha gjort det må du velge Tools - folder options - View - Apply to all folders. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Iiiiiiingen? Prøvde å regge meg på winxp.no forumet eller hva det heter forno, men det var pokker ikke så lett altså.. 6728630[/snapback] Det er en registerfeil, skal se om jeg finner ei side med løsningen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 http://support.microsoft.com/?kbid=321186 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Ahh.. Hjertelig tusen takk! Er ikke på denne pcen nå, men skal aboslutt prøve dette når jeg kommer hjem.. Håper det funker.. Edit: Yessda! Det funka! NYdelig.. thnx Endret 25. august 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå