Gå til innhold

XBOX360 skal støye!


johnohod

Anbefalte innlegg

For min del har jeg ikke noe stort problem med støyen. Under spilling blir den overdøvet av lyd fra spillet, under filmavspilling, Live Arcade og Dashboard navigering er det ikke noe støy å snakke om. Jeg hadde ikke klaget om støyen hadde vært mindre, men det er ikke noe problem ved mitt bruk da jeg som regel har lyd på de spillene jeg spiller. Uansett så har jeg en PC i samme rom som overdøver X360 lett så for min del er ikke X360'en hovedproblemet.

6639257[/snapback]

 

Skru av pcen din så skjønner du hva vi mener.

Vi som har den i stua bruker den som vifte i sommervarmen, if u know what I mean ^^

6641590[/snapback]

 

Merker ikke noe støy selv med PC'en avslått, bare hvis jeg skrur av lyden på spillene :) Eller setter øret inntil konsollen da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh så mye søppelsvar det er her. Spørsmålet er ikke (lenger) hvor mye den bråker, da det er umulig å beskrive. Spørsmålet er om DVD-spilleren spinner på MAX (slik som på PC hvis du kopierer fra DVD'en f.eks.).

 

Jeg kan svare trådstarter at JA, min spinner konstant på maks i alle spill, og det er helt latterlig. Ble helt sjokkert første gang jeg spilte.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
,10/08-2006 : 10:33]maskinen vibrerer ganske mye også, og dette overføres til tvbenken, som da også setter i gang med resonansbrumming.

 

dvdspillern spinner maks i PGR3, mens den er roligere (men fortsatt ALT for bråkete) på NFS MW.

6646217[/snapback]

 

Da vet jeg nesten ikke om jeg tørr prøve PG3, jeg blir frustert over lyden bare når jeg prøver NFS MW. Høres ut som den spinner på maks i dette spillet og jeg syns det er alt for høyt.

 

Noen som vil kjøpe en billig 360? :roll: Pent brukt! :w00t:

 

 

,10/08-2006 : 10:33]dvdspillern spinner maks i PGR3, mens den er roligere (men fortsatt ALT for bråkete) på NFS MW.

6646217[/snapback]

Min spinner på maks konstant i alle 3 spillene jeg eier, PGR3, NFS MW og Burnout. :mad:

6648197[/snapback]

 

Du er ikke den eneste :hrm:

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...