Dimitrij Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) The Fountain The Fountain strekker seg over tusen år og handler om mannen som prøver å redde sin kone fra å dø av kreft Internasjonal premiere: Oktober/November 2006 Norsk premiere: Ukjent Regi: Darren Aronofsky Manus: Darren Aronofsky & Ari Handel Skuespillere: Hugh Jackman, Rachel Weisz, Ellen burstyn, Sean Patrick Thomas Trailer: Link Linker: Forventninger: Jeg har en følelse av at dette kommer til å bli en av store filmene de seneste årene. Aronofsky har vist oss før at han kan lage originale og spesielle filmer og dette blir årets høydepunkt for undertegnede. Når det gjelder premieredato så er dette egentlig vanskelig å si, men den internasjonale er det nærmeste man kommer bekreftet. Filmen er så og si helt ferdiglaget og bare ligger og venter på å bli sluppet. Endret 2. august 2006 av Dimitrij Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Oooh, ja... Denne kan bli skikkelig bra, eller i det minste en liten undergrunnsjuvel. Det eneste problemet for meg er at jeg aldri har sett Hugh Jackman gjøre en god rolle i sitt liv, men jeg stoler litt på Oronofsky, bare se på Requiem, der fikk han Marlow Wayans til å tilføre filmen noe! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 oo, mannen bak requriem for a dream og pi, dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Denne filmen har jeg følgt med på siden Brad Pitt var ombord, lot skjegget vokse og droppet prosjektet igjen, sammen med Cate Blanchett. Jeg husker at jeg forbannet fyren for å gjøre dette mot Aronofsky og jeg har enda ikke helt tilgitt ham for å halvere budsjettet på filmen. Ble ikke imponert over traileren når jeg så den første gang, men jeg gleder meg stort til filmen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 hvis noen lurer på hvor Darren Aronofsky har vert siden Requiem så kan jeg fortelle at han skulle orginalt sammen med frank miller lage Batman: Year One (kanselert senere gitt til Nolan og omskrevet til Batman Begins) og så som wh1te sa så har denne filmen her tatt en god stund å lage (tenk.. Brad pitt forlot denne filmen for TROY!.. av alle ting) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ja jeg ble utrolig skuffa når filmen ble lagt på is. Men ble da enda mer glad når jeg hørte at Hugh Jackman og Rachel Weisz skulle overta rollene og filmen ble noe av. Blir utrolig spennende å se hva Aronofsky klarer å gjøre med denne filmen. En liten godbit: Et av mine favorittband, Mogwai, står sammen med Clint Mansell for musikken til denne filmen! Genialt! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Noen som har fått sett filmen og kan gi noen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fantastisk film, uten tvil. Like fantastisk musikk. Filmen var like mye om stemning og gleden ved å være og å beskue, som den var om kjærlighet og kampen mot døden. Filmen kan tolkes hit og dit, men legg merke til det første som ytres i filmen: Let's finish it. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Noen som har fått sett filmen og kan gi noen tilbakemeldinger? 8280123[/snapback] Det er noen anmeldelser i mini-anmeldelsetråden, men jeg kan oppsummere med at både jeg og LarsP rangerte denne utrolig høyt på listen over tidenes filmopplevelser. Å halvere budsjettet er det smarteste de kunne gjort. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den endte til slutt opp bak 2001, ser jeg. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Liker godt requiem, og PI er en film jeg ikke kan se for mange ganger, så jeg tror dette kan bli bra. Tror også dette kommer til å bli en undergrunnsjuvel, da folk flest ikke vil ha slike filmer. blir sikkert for mye tenking, og for lite skyting og eksplosjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå