Litraphy Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg har et lite problem (eller egentlig et stort) Vis jeg kjører cpuen på xp1800 (133mhz) som det er meninga at den skal så klikker pcen like før den kommer inn i windows, jeg får bare en svart skjerm med noen røde og grønne prikker i toppen av skjermen, og muse pekern reagerer ikke. Jeg kjører forresten WinXP, men har prøvd Win98 og Win2k...samme problemet der. Vis jeg derimot kjører cpuen på Xp1500 (100mhz) så funker alt fint. Håper på hjelp siden dette er grusomt irriterende _________________ MVH David Høvring [ Denne Melding var redigert av: DavidH på 2002-10-20 18:21 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hva ligger CPU temp på? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 alltid under 40 grader Lenke til kommentar
fondus Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 kan det være feil med andre ting? rammen f.eks? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 tviler, rammen er av rett type. Men uansett så funker jo alt når jeg kjører cpuen på lav hastighet...så det burde jo ikke ha noe med rammen å gjøre Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Du kan jo prøve å flashe biosen. Du finner filer til det på http://www.abit.com.tw Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Du kan jo prøve å flashe biosen. Du finner filer til det på http://www.abit.com.tw Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Har allerede oppgradert biosen min til nyeste, gjorde det for noen uker siden, hjalp ingenting Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Nå har jeg testet å sette V-core på nesten fullt, da funka alt flott en ganske lang stund før systemet klikka. Så det er det nok strømboksen som begynner å bli for svak. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå