Sweet Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hey. sitter her med en maxtor diamondmax 10 sata 2 disk 160gb. tingen er at den ikek vil boote opp hvis den ikek settes i raid. hovedkortet er et DFI LAnparty NF3 250gb. nå står disken i raid 0 striping og da kommer den opp i bios. har testet både med sata1 limit og sata 2, er samme problemet. i diskbehanling så er disken der, men den er ikke initiliasiert, prøver jeg og inite den, så kommer det feilmelding om at disken er uleselig. jeg får ikeksatt raid 1 i bios, fordi da trenger jeg to disker. tenkte kanskje dette var problemet. 0+1 vil det funke? noen som vet hvorofr jeg ikke får init disken? Mvh Sweet Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hei! Har du mulighet til å prøve disken på en annen pc? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 gjorde det nå.. selvom skyhawk hadde prøvd 3 andre pc'r.. funka på første forsøk, så nå tilhører disken MOI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå