Iris_L Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg er neimen ikke sikker på om dette er rett forum å poste dette i, men siden det gjelder i programmering og ikke for visuell kreativitet så så prøver jeg meg her. Altså, hvor mange bordere finnes det? Dottet, osv osv... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Edit - kanskje det var flere enn jeg trodde. Endret 2. august 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg er neimen ikke sikker på om dette er rett forum å poste dette i, men siden det gjelder i programmering og ikke for visuell kreativitet så så prøver jeg meg her. Altså, hvor mange bordere finnes det? Dottet, osv osv... 6601310[/snapback] Dette er alternativene: none solid dotted dashed double groove ridge inset outset Glemt noe? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tusen hjertelig takk 6601367[/snapback] Glemte forresten at du også kan gi bordere egenskapene "inherit" og "hidden" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 CSS 2.1-spesifikasjonen. Fyldig informasjon om alt du skulle ha behov for angåande Border-eigenskapen Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 her har dere alt sammen: http://www.w3schools.com/css/css_border.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå