abene Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Apple har sluppet nye oppdateringer som skal rette opp kritiske hull i Mac OS X versjon 10.3.9 og 10.4.7. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Epler er til for å spises Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det er bra med tetting av hull. Jeg håper at Apple snart vil gjøre Mac OS X tilgjengelige for alle pcer, siden det kan bli en hard konkurrent til Windows. Riktig nok er det mulig å kjøre Mac OS X på de fleste pcer, men jeg tenkte på å kjøre det perfekt. Lenke til kommentar
wiley Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg håper at Apple snart vil gjøre Mac OS X tilgjengelige for alle pcer, siden det kan bli en hard konkurrent til Windows. Riktig nok er det mulig å kjøre Mac OS X på de fleste pcer, men jeg tenkte på å kjøre det perfekt. 6602901[/snapback] Noe av grunnen til at OS X fungerer så bra som det gjør er at Apple vet eksakt (vel ... i de fleste tilfeller i hvert fall) hva slags hardware operativsystemet skal kjøres på og kan derfor slippe unna med få og optimaliserte drivere. Det å oppgradere OS X slik at det blir stabilt på "vanlig" hardware er nok et så stort prosjekt at Apple ikke vil gå løs på det. Kanskje vil det være mindre jobb å ta i bruk linux-kernelen og legge OS X-design og funksjonalitet opp denne, men de kommer nok aldri til å gjøre noe slikt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå